چگونه می توان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد که باعث فروش شود

يکشنبه 15 فروردين 1400
17:00
میلاد
چگونه می توان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد که باعث فروش شود

Wix بهترین پیشنهاد ما برای ایجاد فروشگاه آنلاین شماست. اگر می خواهید از سایر موارد صرف نظر کنید و مستقیماً وارد ساختمان شوید ، آزمایش رایگان خود را شروع کنید:


Wix

به Wix سر بزنید

14 روز آزمایشی رایگان

سازنده سایت را بکشید و رها کنید

پردازش پرداخت یکپارچه

500+ نمونه الگو

WIX را به صورت رایگان امتحان کنید

هنگام راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ، برای دستیابی به اولین فروش یک چیز بیش از هر چیز دیگری مهم است: بازاریابی شما.



درست است. نحوه انتخاب شما برای بازاریابی در فروشگاه خود کاملاً مشخص می کند که چه مقدار درآمد کسب خواهید کرد.


این کار را درست انجام دهید و مشاهده خواهید کرد که فروش چگونه شروع می شود. اشتباه کنید و ... خوب ، شما فقط یک سرگرمی بسیار وقت گیر را روی دست خود خواهید داشت.


به همین دلیل ، و همچنین نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین ، نحوه بازاریابی در آن را به شما نشان خواهیم داد.


نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین

شش مرحله برای بازاریابی ، ساخت و بهینه سازی فروشگاه آنلاین شما وجود دارد:


استراتژی بازاریابی خود را انتخاب کنید

جایگاه مناسب محصول را پیدا کنید

نامی برای نام تجاری خود انتخاب کنید

فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید

بازاریابی 60 روزه انجام دهید

چرخ فلک بازاریابی خود را بسازید

ادامه مطلب را ببینید تا ببینید چطور انجام شده است.


مرحله 1: استراتژی بازاریابی خود را انتخاب کنید

یک استراتژی بازاریابی خوب باید بستر اصلی فروشگاه آنلاین شما باشد. باید قبل از هر چیز دیگری پیش برود.


در حقیقت ، اکنون همه موارد دیگر را نادیده بگیرید. (قول می دهم به زودی به چگونگی راه اندازی وسایل فروشگاه آنلاین خواهیم پرداخت.)


اگر یک قدم وجود داشته باشد که باعث موفقیت یا شکست موفقیت فروشگاه آنلاین شما شود ، این مرحله است. شما باید استراتژی بازاریابی خود را انتخاب کنید. این انتخاب سختی نیست ، اما انتخابی است که باید متفکرانه و از قبل انجام دهید.


اکثر فروشگاه های آنلاین از یکی از سه استراتژی بازاریابی استفاده می کنند:


سئو

بازاریابی پولی

بازاریابی بستر های نرم افزاری

بیایید از هر کدام عبور کنیم.


جستجوگرها برای فروشگاه های آنلاین

این استراتژی بازاریابی کاملاً ساده است: برای کالاهایی که می خواهید ارائه دهید کلمات کلیدی را پیدا کنید و سپس سایت خود را در این کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.


در این مثال ، IKEA ، Target و Amazon از نظر آلی (آنهایی که در زیر چرخ فلک و تبلیغات قرار دارند) رتبه بندی SEO خوبی برای عبارت جستجو "کتابخانه" دارند. این بدان معناست که وقتی صدها نفر هر روز واژه قفسه کتاب را جستجو می کنند ، مستقیماً به وب سایت هایشان هدایت می شوند که می توانند آنها را خریداری کنند.


اگر این استراتژی را برای کار خود در نظر گرفتید ، می توانید با فروشگاه آنلاین خود درآمد زیادی کسب کنید.


SEO چند مزیت دارد که برای یک کسب و کار ایده آل است:


جریان های ترافیکی بسیار قابل اعتماد هستند ، که راه اندازی فروشگاه اینترنتی به معنای درآمد قابل اعتماد برای کسب و کار شما است.

ترافیک جستجو معمولاً بیشترین میزان ترافیک را از هر منبع ترافیکی دارد.

حتی در مقیاس ، ترافیک جستجو می تواند بسیار سودآور باشد.

قابل اعتماد ، حجم بالا و سودآور. این همه چیزی است که می توانید بخواهید.


یک نقطه ضعف مهم وجود دارد: SEO زمان و تلاش زیادی می برد. حتی اگر بدون هیچ رقابتی دنبال یک محصول باشید ، باز هم می تواند 3-6 ماه خوب ببیند که سایت شما در صفحه اول یا دوم نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی ظاهر شود. حجم ترافیک بسیار کم خواهد بود تا زمانی که صفحه خود را در رتبه بندی 1-3 برتر یک کلمه کلیدی قرار دهید. اگر رده شما حتی نسبتاً رقابتی باشد ، رسیدن به آن مرحله می تواند سالها تلاش کند.


اگر به عنوان استراتژی بازاریابی برای فروشگاه آنلاین خود از SEO استفاده کنید ، روی سه چیز تمرکز خواهید کرد:


بهینه سازی صفحات محصول خود برای کلمات کلیدی محصول.

ساختن محتوای مفید و جذاب برای کلمات کلیدی غیر محصول که در گروه شما نیز هستند. این به رتبه بندی صفحات محصول شما کمک می کند.

محتوای شما را آنقدر خوب کنید که افراد به عنوان منبع به آن پیوند دهند.

هنگام انجام بازی SEO ، فقط دو چیز مهم است: محتوا و پیوندها. بنابراین در این قسمت بیشتر وقت خود را صرف خواهید کرد.


بازاریابی پولی برای فروشگاههای آنلاین

برخی از فروشگاه های آنلاین با بازاریابی پولی عملکرد فوق العاده ای دارند. این شامل پست های پشتیبانی شده در اینستاگرام و فیس بوک و نتایج پولی در جستجوی گوگل است. بازاریابی پولی شامل تبلیغات تبلیغاتی شما می باشد.


آگهی تجارت الکترونیکی پرداخت شده اینستاگرام

اما آیا بازاریابی پولی برای تجارت شما مناسب است؟ قانون کلی من: بازاریابی پولی اگر محصول شما نوعی از مواردی باشد که می توان در یک مرکز خرید به نمایش گذاشت ، گزینه عالی است.


چرا؟


بزرگترین کانالهای بازاریابی پولی در حال حاضر فیس بوک و اینستاگرام هستند. به ویژه اینستاگرام در چند سال گذشته برای فروشگاه های آنلاین بسیار محبوب شده است.


اما به این ذهنیت فکر کنید که کسی هنگام پیمایش از طریق فید فیس بوک یا اینستاگرام از آن برخوردار است. آنها برای چند دقیقه در حال آرامش هستند ، با چند عکس می خندند و برای چند دوست پیام های سریع می گذارند. آنها از خود لذت می برند این بسیار شبیه نحوه خرید مردم در یک مرکز خرید است. گاهی اوقات ، افراد به دنبال یک مورد خاص هستند ، اما بسیاری از افراد برای لذت بردن از خود به بازار می روند. مدت هاست که مراکز خرید این موضوع را می دانند و فروشگاه ها در مورد این تجربه مرور بهینه سازی کرده اند.


محصولاتی که در بازار به فروش موثر می رسند نیز ممکن است با یک تبلیغ پولی در فیس بوک یا اینستاگرام به خوبی عمل کنند. این محصولات به طور معمول:


محصولات مصرفی محصولات تجاری در این کانال ها زمان بسیار سخت تری دارند.

بسیار بصری و چشم نواز. به همین دلیل شرکتهای پوشاک در مراکز خرید بسیار خوب عمل می کنند و شرکتهای پوشاک نسبت به Instagra بسیار تهاجمی عمل کرده اند

در چند سال گذشته

درک ساده این پیشنهاد باید در عرض 3 ثانیه درک شود. اگر روند فروش پیچیده تری داشته باشید که نیاز به توضیح بیشتر دارد ، مدتها قبل از اینکه فرصتی برای فروش داشته باشید ، افراد از طریق تبلیغات شما پیمایش می کنند.

یک انگیزه قیمت دوستانه. اگر قیمت خیلی بالا باشد که مردم باید با دقت تصمیم بگیرند ، آنها از تبلیغ شما چشم پوشی می کنند و به سرعت آن را فراموش می کنند.

اگر محصول شما از تمام این معیارها برخوردار است ، باید جدی فکر کنید که مسیر بازاریابی پولی را بپردازید.


Google Ads (AdWords سابق) یک استثنا در این مورد است. از آنجا که کلمات کلیدی داخل Google را پیشنهاد می دهید ، تبلیغ خود را در مقابل افرادی قرار می دهید که قبلاً به طور فعال آن نوع محصول را جستجو می کنند. تا زمانی که کلمه کلیدی از حجم جستجوی کافی برخوردار باشد و پیشنهادات تبلیغاتی خیلی رقابتی نباشد ، بسیار خوب کار خواهد کرد.


بزرگترین نقطه ضعف بازاریابی پولی این است که قبل از اینکه بدانید آیا می توانید سود خود را بدست آورید یا نه ، باید مقداری پول از قبل سرمایه گذاری کنید. بسیاری از ما این هزاران دلار را برای سرمایه گذاری نداریم بدون اینکه یک شانس قابل اعتماد برای پس گرفتن آن داشته باشیم.


بیشتر مبارزات تبلیغاتی در ابتدا سود ندارند. آنها معمولاً قبل از شروع سود ، تکرار زیادی می کنند و کار می کنند. بیشتر بازاریاب های حرفه ای پرداخت شده 3 تا 6 ماه قبل از سودآوری کمپین های خود نیاز دارند. بنابراین مراقب باشید و مطمئن شوید که بیش از توان مالی خود برای از دست دادن اینجا سرمایه گذاری نمی کنید. اگر پول نقد برای شما خیلی تنگ است ، یکی از گزینه های بازاریابی دیگر را انتخاب کنید.


بستر های نرم افزاری بازاریابی برای فروشگاه های آنلاین

این جهت کاملاً متفاوت از دو روش فوق است.


به جای ایجاد فروشگاه شخصی خود و استفاده از نوعی بازاریابی برای به دست آوردن بازدید ، یکی از اصلی ترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی را به کار می گیرید:


آمازون

اتسی

eBay



قطعاً موفقیت در هر یک از این سه امکان پذیر است. ما توصیه می کنیم که بیشتر افراد به دنبال آمازون بروند. مخاطبان آمازون بسیار بیشتر هستند که به شما وجهه بیشتری می دهد و تقریباً هر محصول در آمازون وجود دارد.


استثنا main اصلی این است که اگر شما نوعی کار صنایع دستی انجام می دهید ، مانند ساختن کتابهای خود برای فروش به مردم. در این صورت ، از آنجا که مخاطب انتظار محصولات بیشتری را با هدف صنایع دستی دارد ، Etsy مناسب تر است.


اگر یک سری خرید و فروش مجدد انجام دهید ، eBay هنوز عالی است. اما اگر به طور مداوم انواع مشابهی را تولید می کنید ، پتانسیل آمازون بسیار بیشتر است.


هر کدام از پلتفرم هایی را که انتخاب می کنید به عنوان کانال بازاریابی خود رفتار می کنید. ابتدا فروشگاه خود را در آن سیستم عامل ایجاد کرده و تمام محصولات خود را لیست می کنید. دوم ، فروشگاه خود را در حد توانایی خود بهینه می کنید تا سیستم عامل بخواهد محصولات شما را به نمایش بگذارد.


بهینه سازی فروشگاه شما معمولاً شامل تمرکز بر دو زمینه است:


صفحات محصول خود را با اصطلاحات خاصی که در سیستم عامل جستجو شده اند ، هدف قرار دهید

دریافت هرچه بیشتر بررسی 5 ستاره درباره محصولات خود

با بهبود عبارات و بررسی های جستجو ، افراد بیشتری محصولات شما را در آن سیستم عامل می بینند که فروش بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.


چگونه بهترین نوع فروشگاه آنلاین را برای خود انتخاب کنیم

بیایید مطالبی را که تاکنون پوشش داده ایم مرور کنیم. سه نوع فروشگاه آنلاین وجود دارد که می توانید باز کنید. این نوع براساس استراتژی بازاریابی شما بکار می روند.


سه کانال بازاریابی برای یک فروشگاه آنلاین عبارتند از:


سئو - شما روی محتوا و پیوندها تمرکز خواهید کرد. نیاز دارد: وقت و صبر

بازاریابی پولی - هزینه مکان ها را پرداخت خواهید کرد. نیاز دارد: 3-6 ماه ، پول از قبل و یک محصول کاملاً تصویری ، قابل فهم ساده با قیمت مناسب برای یک ضربه.

سیستم عامل های موجود مانند آمازون ، Etsy و eBay - شما بر روی به دست آوردن عبارات جستجو در آن بازار و جمع آوری نظرات 5 ستاره متمرکز خواهید شد. نیازمند است: متعهد به درک آن سیستم عامل.

من اکیداً توصیه می کنم یکی از اینها را انتخاب کنید و کل کار خود را در این زمینه ایجاد کنید. درست است ، فقط یکی.


"چرا ما نمی توانیم بیش از یک کار انجام دهیم؟ آیا نمی خواهیم از چندین کانال بازاریابی برای فروشگاه خود استفاده کنیم؟ بازاریابی بیشتر به معنای فروش بیشتر است؟ "


من خودم بارها این اشتباه دقیق را مرتکب شده ام پس از یک دهه کار در بازاریابی آنلاین در کنار برخی از معتبرترین بازاریابان خارج از کشور ، من متوجه یک روند طاقت فرسا شده ام: افرادی که در یک نوع بازاریابی خوب هستند ، در مورد دیگران بسیار بد هستند.


چرا اینطور است؟


چند دلیل برای اینکه مهارت در بیش از یک نوع بازاریابی دشوار است:


هر کانال بازاریابی کاملاً منحصر به فرد است. در حالی که برخی اصول بازاریابی در همه کانال ها اعمال می شود ، شما باید تمام روش ها را از ابتدا یاد بگیرید. تلاش مداوم برای یادگیری دیجی کالا کانال های جدید واقعاً سرعت شما را کاهش می دهد.

کانال های بازاریابی آنلاین به طور مداوم تغییر می کنند. آنچه اکنون کار می کند ، در مدت 12 ماه کار نمی کند. حتی اگر یک دهه را صرف SEO کرده ام ، اما هنوز هم احساس می کنم هر ساله آن را یاد می گیرم. اگر بر روی یک کانال بازاریابی متمرکز باشید ، زمان بسیار ساده تری برای ادامه کار خواهید داشت.

کانال های بازاریابی آنلاین قوانین قدرت هستند. این بدان معناست که بیشتر سود به چند بازیکن بزرگ تعلق می گیرد - بقیه برای اسقاط می جنگند. اگر جزو برندگان نباشید ، درآمد زیادی نخواهید داشت.


[ بازدید : 473 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازاریابی دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]