چرا طراحی وب خوب مهم است؟ گزارش2022

يکشنبه 25 ارديبهشت 1401
10:24
میلاد

هرگز زمان بحرانی‌تری برای طراحی وب خوب وجود نداشته است، به خصوص که ما خود را در این همه‌گیر جهانی-اجتماعی-همه چیز-مجازی دورافتاده‌ایم. برندسازی قوی و طراحی وب جلا همیشه از عوامل مهم یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق بوده است، این تغییر نکرده است. تفاوت در حال حاضر این است که ما شاهد هستیم که مشاغل مجبور به کشف راه های جدید و منحصر به فرد برای دستیابی به مخاطبان خود هستند. در نتیجه، ما متوجه می شویم که طراحی وب خوب چقدر می تواند تأثیر بگذارد.


به گفته گوگل، تنها 50 میلی ثانیه طول می کشد تا کاربران اولین برداشت را از وب سایت شما ایجاد کنند – و این اولین برداشت می تواند تأثیر موجی بر بسیاری از تلاش های بازاریابی داشته باشد. یک طراحی وب سایت قوی می تواند اولین برداشت را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند، به کمپین های سئو کمک کند، به ایجاد اعتماد کمک کند، کاربران را تشویق به تبدیل کند، به برندها اجازه دهد در بین رقبا برجسته شوند، کمپین های PPC را تقویت کند، و موارد دیگر.


راه هایی که یک سایت خوب طراحی شده بر یک تجارت تأثیر می گذارد

به ما بپیوندید تا مجموعه پیچیده راه‌هایی را که یک وب‌سایت خوش‌ساخت و متفکر می‌تواند بر کسب‌وکار شما تأثیر بگذارد و اینکه چرا ارزش سرمایه‌گذاری برای داشتن یک وب‌سایت واکنش‌گرا و زیبا برای کسب‌وکار شما را دارد، بررسی می‌کنیم. سپس به برخی از عناصری که در یک طراحی وب خوب ضروری هستند نگاهی خواهیم انداخت. اگر فکر می‌کنید وقت آن رسیده است که وب‌سایت خود را ارتقا دهید، نمونه کارهای قبلی ما را از خلاقان در Results Repeat بررسی کنید و حتماً امروز برای مشاوره وب‌سایت سفارشی با تیم ما تماس بگیرید – خوشحال می‌شویم که سایت شما را به مرحله ی بعدی.


طراحی خوب اولین تاثیر را ایجاد می کند

همانطور که قبلاً گفتیم، زمانی که بازدیدکننده برای ارزیابی زیبایی‌شناسی و نتیجه‌گیری در مورد سایت شما طول می‌کشد بسیار سریع است – بنابراین شما می‌خواهید آن را حساب کنید. هنگامی که کاربر در یک سایت قرار می گیرد، طراحی خوب می تواند چیزی را در او ایجاد کند. اگر سایت مدرن به نظر می‌رسد، رنگ‌های روشن ارائه می‌دهد و به خوبی سازمان‌دهی شده است - به بازدیدکنندگان خوش‌آمد می‌گوید و آنها را تشویق می‌کند که برای مدتی در اطراف بمانند. اگر سایت تاریک و سرد با گرافیک های قدیمی و ناوبری بسیار گیج کننده است - چرا کسی تمایل دارد که از طریق سایت به کار ادامه دهد؟



به وب‌سایتی مانند ساختمان ویترین فروشگاه فکر کنید، اگر وارد فروشگاهی تمیز و منظم با نور کافی شوید و کارکنانی خندان آماده کمک به شما هستند، احساس می‌کنید که از او مراقبت می‌کنید، آرام هستید و آماده مشاهده محصولات و احتمالاً خرید هستید. اگر وارد فروشگاهی می‌شوید که نور کمی داشت، بوی عجیبی داشت و تعدادی کارمند بسیار ناراضی در کمین بودند، مضطرب می‌شوید و می‌خواهید هر چه سریع‌تر از آن خارج شوید و مطمئناً نمی‌خواهید هیچ نوع خریدی انجام دهید. طراحی یک وب سایت می تواند احساسات مشابهی را در مشتریان ایجاد کند و نتایج بسیار مشابهی را ایجاد کند.


راهرو روشن به خوبی در مقایسه با راهرو ترسناک تاریک

کدام راهرو را ترجیح می دهید پایین بروید؟ وب سایت ها می توانند همان پیام ها را ارسال کنند.


برداشت اولیه مهم است، مشتریان بالقوه در حال بازدید از سایت شما هستند و به دنبال شناختن کسب و کار شما هستند، اگر به دلیل ظاهر غیرحرفه ای صفحه با توجه به طراحی صفر شروع بدی دارید، سعی می کنید کاربران را متقاعد کنید که در صفحه بمانند. یادگیری در مورد پیشنهادات شما بسیار دشوار خواهد بود. به این فکر کنید که چقدر می توان برای کمپین های PPC یا تلاشی که برای ایجاد محتوا در کمپین های طولانی مدت SEO صرف می شود، صرفاً برای جذب بازدیدکنندگان به صفحه خود صرف کرد. پول یا زمان خود را با آوردن بازدیدکنندگان به سایت خود صرفاً برای خروج آنها هدر ندهید. در واقع، طبق گفته Adobe، "38٪ از مردم در صورت عدم جذابیت محتوا/طرح بندی، دیگر با یک وب سایت ارتباط برقرار نمی کنند". فقط به این فکر کنید که چه تعداد مشتری و دلار بالقوه را فقط با داشتن تصاویر ضعیف از دست خواهید داد.


38 درصد از مردم در صورت عدم جذابیت محتوا/طرح بندی، دیگر با یک وب سایت ارتباط برقرار نمی کنند


اعتماد به برند ایجاد می کند

همراه با ایجاد یک تاثیر اولیه قوی، یک وب سایت خوب فکر شده و طراحی شده باعث ایجاد اعتماد به برند شما و شرکت شما در بین بازدیدکنندگان می شود. داشتن تصاویری قوی، تمیز و جذاب با در نظر گرفتن تجربه کاربری و مخاطبان شما، همه راه هایی هستند که طراحی وب سایت شما می تواند در بین مخاطبان و مشتریان بالقوه شما اعتماد ایجاد کند.


اگر سایتی قدیمی به نظر می رسد، دنبال کردن آن آسان نیست، یا به نظر می رسد که مخاطب را گیج یا فریب دهد، اعتماد از بین می رود و شانس وادار کردن کاربر به تبدیل به شدت کاهش می یابد. طراحی وب تمیز و ساده می تواند تا حد زیادی نشان دهنده یک برند باز و شفاف بدون هیچ چیز برای پنهان کردن باشد. هدایت کاربر در سایت با سرفصل‌های واضح و بیانیه‌های فراخوان و دکمه‌ها باعث می‌شود که کاربر احساس کند طراحی سایت وکالت از او مراقبت می‌شود و می‌تواند به ایجاد و افزایش اعتماد کمک کند.


تقویت کمپین های سئو

گوگل اخیراً به‌روزرسانی سیگنال‌های رتبه‌بندی جستجو را اعلام کرده است که تأثیر چشمگیری بر روی اینکه کدام وب‌سایت در ده رتبه برتر نتایج جستجو نشان داده می‌شود، خواهد داشت. در این اطلاعیه اعلام شده است که آنها "محتوای اصلی وب" یک صفحه وب را از سال 2021 به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر خواهند گرفت. اگر در حال انجام هر نوع تلاشی برای بهینه سازی موتورهای جستجو برای وب سایت خود هستید، می دانید که فاکتورهای مهم SEO وجود دارد که باید در نظر بگیرید و اکنون Goo

منبع


[ بازدید : 388 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازاریابی دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]