10 شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت موسسه حقوقی

يکشنبه 25 مهر 1400
12:04
میلاد

این موسسه حقوقی آسیب های شیکاگو همه چیز را از قبل به شما می گوید. Snapshot همه مهمترین آمارها را در اختیار شما قرار می دهد ، کل بخش به شما اجازه می دهد تا در مورد هر چیزی که می خواهید در مورد شرکت بدانید غوطه ور شوید. بعداً وکلای ، تجربیات و توصیفات آنها را توضیح دهید. این وب سایت اعتماد مشتریان را در همه زمینه ها القا می کند.


12. بار و وکلای جوان

بار و وکلای جوان


طراحی وب سایت Barr & Young Attorneys کاملاً منعکس کننده فلسفه شرکت است و یک دسته وب سایت توسعه یافته در مورد متخصصان به مشتریان اجازه می دهد تا بر خدمات مورد نیاز خود تمرکز کنند. درک رابط کاربری آنها ساده است و در عین حال بسیار زیبا است. سرعت بارگذاری سریع و انتقال صاف به طور کلی نرخ حفظ کاربر بالا را تضمین می کند.


13. قانون اولیچ

طراحی وکیل aulich


طراحی جذاب Aulich Law آن را از بسیاری از وب سایت های شرکت های حقوقی دیگر متمایز می کند. ما عاشق طراحی مینیمالیستی این سایت هستیم ، که هنگام انتخاب بخش دیگری از منو نیز با تغییر رنگ در تضاد است. چنین توجه به جزئیات و ساختار آسان جهت یابی دقیقاً راه حل های طراحی جالبی است که ما دوست داریم در سایت های موسسه حقوقی ببینیم.


14. شرکت حقوقی TSMP

شرکت حقوقی TSMP


وب سایت شرکت حقوقی TSMP دارای طراحی وب عالی و فایل های رسانه ای عالی است که دلایل اصلی ما را در لیست وب سایت برتر خود قرار داده است. تصاویری بدون درهم و برهم آنها تجربه کاربری واضحی را ارائه می دهد. همچنین ، آنها با بهینه سازی فنی موفق به جلوگیری از یک اشتباه مهم شدند. می بینید ، انتخاب ارائه متن مستلزم انتقال روان است ، هیچ چیز نباید برای خواندن تأخیر داشته باشد یا احساس تردید کند. در اینجا آنها یک کار عالی انجام دادند ، که می تواند ایده هایی برای وب سایت شما به شما ارائه دهد.


15. دیویس رایت ترمین LLP

دیویس رایت ترمین LLP


این وب سایت ، از DWT LLP ، دارای یک راه حل طراحی بسیار جالب است. بسیاری از کاربران گاهی اوقات هنگام جستجوی اطلاعات در وب سایت وکلا با چالش هایی روبرو می شوند. وقتی می خواهیم چیزی را جستجو کنیم ، چه می کنیم؟ به سراغ موتورهای جستجو می رویم. و موتورهای جستجو چه چیزی دارند؟ درست است ، نوار جستجو! بنابراین ، آنها اساساً نوار جستجوی خود را در جلو و مرکز یکپارچه کردند. این یک تصمیم بسیار جالب برای صفحه اول است. همچنین از هیچ چیز دیگری کم نمی کند ، زیرا پیوندهای بخش های مختلف سایت به وضوح در بالا قابل مشاهده است.


16. گروه حقوق داماد

گروه حقوق داماد


جوایز ، نظرات و توصیفات نقش مهمی در ایجاد تأثیر برای هر شغلی ایفا می کنند و خدمات حقوقی نیز تفاوتی ندارند. بنابراین ، Groom Law Gropu تصمیم گرفت معتبرترین جایزه خود را در بالای صفحه قرار دهد. و کار کرد! با طراحی آنها تداخل ندارد نه ، به آن اضافه می کند! ایجاد بخش اعطای جوایز ارگانیک و همهجانبه بسیار دشوار است ، اما این موسسه حقوقی موفق شد در این زمینه کار بزرگی انجام دهد.


17. گروه YLaw

گروه YLaw


YLaw Group تصمیم گرفت جلوه های بصری را در درجه اول قرار دهد. ارائه تیم خود با پیام "شنیده شود" یک حرکت بسیار هوشمندانه است. آنها یک شرکت حقوقی خانوادگی هستند ، آنها باید بیشتر از همه با مشتریان خود نزدیک باشند. در اینجا آنها موفق می شوند تعهد خود را به هدف منتقل کنند و همه آنها از جنبه های مختلف زندگی در لحظه ورود مشتری به وب سایت خود هستند.


18. میلر تامسون LLP

میلر تامسون LLP


طراحی ساده و در عین حال ظریف وب سایت Miller Thomson LLP کاربر پسند و جذاب است. این اطلاعات به وضوح مهمترین اطلاعات مربوط به سازمان را ارائه می دهد و مطمئناً باید به لیست ضروری شما اضافه شود.


19. قانون Gecic

قانون Gecić


ویژگی متمایز وب سایت ، طراحی مینیمالیستی و رسانه ای با کیفیت بالا است که بازدیدکنندگان را راهنمایی می کند و به آنها کمک می کند تا بر مهمترین چیز تمرکز کنند. همچنین ، آن دکمه درخشان کوچک "Lawyer Awards 2020" بدون توجه به هیچ چیز دیگری در وب سایت توجه را جلب می کند. همچنین ، اینها انتقال عالی بین بخش ها هستند. فقط به آنها نگاه کنید - آیا نمی خواهید همین حالا با شرکت تماس بگیرید؟ استفاده بسیار خوبی از فضا ، که به تجربه کاربری مثبت کمک می کند.


20. بدیهیات

اصل


نمونه ای از طراحی وب سایت وکیل کمابیش کلاسیک. وب سایت ساده ، شیک و مشتری مدار ، که زمینه را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا بتوانند به راحتی همه اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی با خدمات ، تجربه و موارد دیگر Axiom را پیدا کنند. همچنین قرار دادن شرکت هایی مانند eBay ، EA ، Coca-Cola در بخش بررسی ، انعطاف پذیری و تجربه آنها را در زمینه های بسیار متفاوت نشان می دهد.


چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت شرکت حقوقی خوب می شود؟

یک چیز مسلم است: همه وب سایت های موسسه حقوقی موفق از این قوانین و ویژگی های مهم پیروی می کنند


1. یک طرح کلی از زمینه های تمرین شما

مشتریان باید بدانند موسسه حقوقی شما در چه زمینه هایی می تواند به آنها کمک کند. آنها را مجبور نکنید در وب سایت شما گشت بزنند تا مناطق تمرین شما را بفهمند. در انتقال حوزه های تخصصی خود شفاف و مختصر باشید. مشتریان احتمالی از این نمایش واضح اطلاعات استفاده می کنند و از سهولتی که در وب سایت شما یافت می شود قدردانی می کنند.


مناطق تمرین وب سایت شرکت حقوقی سنتی



2. حرفه ای گری باید به وضوح منتقل شود

تعداد بیشماری وکیل در بازار وجود دارد که همگی برای مشتریان در حال رقابت هستند. مقداری پر زرق و برق. سوم

e دست کم گرفته شده است پیمایش برخی وب سایت ها بسیار ناچیز و برخی دیگر بسیار پیچیده تر از آنچه باید باشد. یک وب سایت خوب طراحی شده باید حرفه ای بودن وکالت شما ، استانداردهای اخلاقی بالا و دعوت به عمل را به شما نشان دهد.

3. وب سایت شما باید به بازدیدکنندگان احساس امنیت و اعتماد دهد
یک وب سایت مناسب طراحی شده با مارک تجاری حرفه ای و پیام های موسسه حقوقی و مملو از اطلاعات مهم در فرمت آسان جهت جلب اعتماد به مشتریان احتمالی شما کمک می کند. علاوه بر این ، وب سایت شما باید:

4. مشخص کردن نام تجاری شرکت حقوقی
برند شما قلب و روح تجارت شماست. این اولین برداشت را به مشتریان شما منتقل می کند و یا باعث ایجاد اعتماد می شود یا آنها را خاموش می کند. مطمئن شوید که مارک تجاری شما سازگار ، قوی و پیام پذیر است ، در عین حال قابل دسترسی است.

5. افزایش سرنخ ها و تبدیل ها
مهمترین نکته در اینجا این است که وب سایت وکیل شما یک ابزار محرک برای تجارت شما است. یک بروشور وجود ندارد ، بلکه به منظور افزایش بار پرونده ها و در نتیجه درآمد است. اگر به درستی طراحی شده باشد ، وب سایت شما این کار را انجام می دهد.

فرم تماس با وب سایت وکیل


6. توجه مشتریان خود را جلب کرده و حفظ کنید
وبلاگ ، وبینارهای مشتری ، ویدئوها ، صفحات فرود مفید و سایر اطلاعات شما همه می توانند در وب سایت شما قرار گیرند تا نه تنها به عنوان تقویت کننده SEO ، بلکه به عنوان یک شیوه مداوم تعامل با مشتریان عمل کنند. با ارائه اطلاعات ارزشمند در قالب محتوا ، وب سایت شما به ارزشمندترین منبع مشتریان احتمالی تبدیل می شود.

7. اجازه ندهید استراتژی بازاریابی شما راکد شود ، تکامل پیدا کنید!
سرعت زیاد سایت منجر به تجربه کاربر بهتر می شود ، در حالی که زمان بارگذاری کند سایت می تواند باعث پرش کاربران شود. مطالعات نشان داده است که هنگامی که بارگذاری صفحات کمتر از سه ثانیه است ، تمایل چندانی به بازدیدکنندگان ندارد و نرخ تبدیل آنها نیز افزایش می یابد و زمان بیشتری را صرف مرور وب سایت شما می کند. Google هنگام تعیین رتبه وب سایت شما سرعت بارگذاری را در نظر می گیرد. بنابراین ، این یک عامل بسیار مهم برای وکلائی است که خواهان رتبه بندی آنلاین بالا هستند.

8. سرعت بارگذاری سریع ، فناوری های مدرن
سرعت زیاد سایت منجر به تجربه کاربر بهتر می شود ، در حالی که زمان بارگذاری کند سایت می تواند باعث پرش کاربران شود. مطالعات نشان داده است که هنگامی که بارگذاری صفحات کمتر از سه ثانیه است ، تمایل چندانی به بازدیدکنندگان ندارد و نرخ تبدیل آنها نیز افزایش می یابد و زمان بیشتری را صرف مرور وب سایت شما می کند.

وب سایت های وکیل سرعت بارگذاری سریع دارند

گوگل نشان می دهد که سرعت بارگذاری چقدر مهم است - به هر حال ، این یکی از مهمترین نکات در رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو است. بنابراین ، اگر می خواهید وب سایت وکیل شما دارای رتبه های آنلاین آنلاین باشد ، این دقیقاً همان چیزی است که باید به آن توجه کنید.

9. دوستدار SEO باشید
بهینه سازی موتور جستجو. مطمئناً هزار بار در مورد آن شنیده اید. اگر این کار را نکردید ، اجازه دهید دلیل اهمیت آن را توضیح دهیم. شما می توانید زیباترین وب سایت جهان را داشته باشید ، اما اگر برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه نشده باشد ، هیچ کس آن را نخواهد دید. دوستدار SEO برای ایجاد یک وب سایت مدرن بسیار مهم است. فقط رتبه بندی را به ارمغان نمی آورد سئو مزایای زیادی دارد.

سئو یک ابزار قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند از رقبا پیشی بگیرید. اکثر کاربران موتورهای جستجو (بیش از 70)) به احتمال زیاد روی یکی از 5 پیشنهادات برتر کلیک می کنند. اگر رقیبی دارید که خدمات یکسانی را ارائه می دهد و SEO خوبی دارید ، احتمالاً مشتریان بالقوه شما طراحی سایت موسسه حقوقی را انتخاب خواهند کرد. افزایش ترافیک ارگانیک می تواند مزایای مستقیم و غیرمستقیم SEO باشد و به افراد بیشتری فرصت می دهد تا از طریق موتورهای جستجو مانند Google یا Bing در مورد شما اطلاعات کسب کنند و در کل بازدیدکنندگان سایت را با تبلیغات اجتماعی خود در سایر کانالها مانند فیس بوک و توییتر افزایش دهند. یک وب سایت بهینه سازی شده باعث می شود کاربران بخواهند اطلاعات را با همسالان خود به اشتراک بگذارند! و در آخر ، اما مهم نیست ، سئو نه تنها در مورد قرار دادن وب سایت شما در بین نتایج بالاتر است ، بلکه تجربه کاربر و قابلیت استفاده از سایت را نیز بهبود می بخشد!

نتیجه
اگر وب سایتی دارید که باعث می شود افراد فرم تماس شما را پر کنند یا با شما تماس بگیرند ، از ROI بازاریابی بالا و رشد سریع لذت خواهید برد. از طرف دیگر ، اگر وب سایت شما با مشتریان بالقوه مطابقت نداشته باشد ، زمان و هزینه خود را صرف تبلیغات خواهید کرد تا بتوانید از وب سایت خود خارج شوید و با رقبای خود تماس بگیرید. زمان آن است که وب سایت خود را به نمایندگی فروش 24 ساعته و 7 روزه تبدیل کنید و متخصصان بازاریابی قانونی ما در شیکاگو خوشحال می شوند به شما در دستیابی به این هدف کمک کنند!


[ بازدید : 437 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازاریابی دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]