معایب تزریق چربی به پوست صورت

سه شنبه 5 بهمن 1400
21:03
میلاد

در روش تزریق چربی به صورت، چربی‌ها از بدن شما گرفته شده و به ناحیه دیگری از بدن، به ویژه صورت برای جوانسازی منتقل می‌شوند. چربی از هر قسمتی از بدن شما که در آن چربی اضافی دارید برداشته خواهد شد که رایج‌ترین نواحی برای گرفتن چربی شکم، ران‌ها هستند. همیشه مقدار مشخصی از چربی انتقال یافته‌اند ذوب خواهند شد؛ زیرا بافت چربی بستگی به منبع خونی تغذیه کننده دارد که در محلی که تزریق می‌شود به جستجو می‌پردازد. با توجه به یافت نشدن منبع تغذیه خون چربی‌ها ذوب خواهند شد، به همین دلیل لازم است که مقداری چربی اضافی در زمان جراحی برای روبه‌رو شدن با این شرایط تزریق شود.


بعد از تزریق چربی به صورت انتظار می‌رود بین ۶ تا ۸ هفته اگر چربی‌ها آب نشوند، یعنی تمام حجم باقی مانده تزریق چربی به صورت دائمی است. ماندگاری تزریق چربی به صورت می‌تواند با کاهش علائم پیری در صورت، همچنین به خطوط عمیق زیر پلک‌ها و از آن به لایه‌های اطراف بینی تا گوشه دهان، بهبود شکل گونه‌ها کمک شایانی به جوان‌سازی صورت شما کند. اگرچه مقداری جذب چربی وجود دارد، اما نتایج ماندگاری تزریق چربی به صورت دائمی است. توجه داشته باشید که با این حال، تزریق چربی در تهران روند پیری را متوقف نمی‌کند.


معایب تزریق چربی به پوست صورت

عوارضی که تزریق چربی به صورت می تواند به همراه داشته باشد

1 خونریزی یا تشکیل هماتوم

2 عفونت

3 بهبود ضعیف زخم

4 جای زخم نامطلوب

5 درد که ممکن است پس از بهبود برش ها ادامه یابد

6 عدم تقارن صورت

7 آسیب به عصب صورت

8 از دست دادن حالت پوست

9 بی‌حسی یا تغییر حس پوست

توجه داشته باشید که این عوارض بالا به ندرت پیش خواهد آمد. بعد از بهبودی عوارض تزریق چربی فرآیند جوانسازی صورت یک تدریجی خود را نشان خواهد داد که مقداری کبودی و تورم وجود دارد که به طور کلی در 2 هفته پس از جراحی برطرف می‌شود. برخی از تورم‌های خفیف ممکن است برای چندین ماه باقی بماند و ممکن است تا یک سال طول بکشد تا نتایج به طور کامل ظاهر شوند. معایب تزریق چربی به صورت شامل موارد زیر است:


روشی که از نظر فنی سخت‌تر از تزریق فیلر پوستی است

مقداری چربی ممکن است که توسط بدن جذب شود

تمام چربی‌های منتقل شده در طولانی مدت زنده نمی‌مانند

برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز به یک روش کمکی داشته باشد

ماندگاری تزریق چربی برای زمان‌های مختلف (به طور کلی از چند ماه تا یک سال)

تکرار درمان برای حفظ اثرات مورد نیاز

هزینه‌های درمان‌های دائماً می‌تواند افزایش یابد

تزریق چربی ‌به چه دلیل انجام می‌شود؟

جوانسازی صورت با تزریق چربی به صورت یک گزینه عالی برای بیمارانی است که می‌خواهند حجم نواحی خاصی را در صورت خود افزایش دهند یا حجم از دست رفته به دلیل افزایش سن را بازگردانند. چربی تزریق شده به این نواحی باعث افزایش حجم و بهبود کانتور می‌شود تا ظاهری جوان‌تر داشته باشید. تزریق چربی به صورت، همچنین برای جبران حجم از دست رفته که باعث ایجاد چین و چروک و گودی می‌شود مفید است. چربی‌های منتقل شده به خطوط عمیق لبخند، گوشه‌های دهان، چشم‌های گود و افتادگی گونه‌ها تزریق می‌شود، می‌توانند حجم از دست رفته را بازگرداند و اثرات پیری را بهبود بخشد.


جراح پلاستیک شما در یک جلسه مشاوره قبل از تزریق چربی به صورت با شما ملاقات می‌کند تا نگرانی‌ها و تغییرات مورد نظر، همچنین سابقه پزشکی شما را بررسی کند تا تعیین کرند که آیا جراحی تزریق چربی به صورت و یا تزریق چربی به دست برای شما مناسب است یا خیر؟ شرایط فیزیکی مانند فشار خون بالا، دیابت، سیگار کشیدن، بیماری کلیوی، مشکلات قلبی و سایر شرایط جدی ارزیابی خواهد شد. به طور کلی می‌توان از تزریق چربی به صورت برای بهبود موارد زیر استفاده کرد.


بازیابی حجم گونه

بازیابی حجم لب

پر شدن صورت در امتداد خط فک

حجم مشخصی در معابد

نواحی فرورفته زیر و اطراف چشم

چین‌های عمیقی که از بینی تا دو طرف دهان گسترش می‌یابند (خطوط ماریونت)

چین‌های صورت، چین و چروک و زخم‌های کم‌عمق در صورت

تزریق چربی به صورت

نکته‌ای که در این عمل باید به آن توجه شوید این است که این عمل از طریق لیپوساکشن و لیپوماتیک انجام می‌شود. به این صورت که چربی‌های اضافی که اکثراً هم در ناحیه شکم و ران پا قرار دارد گرفته و به سایر نواحی که نیاز به حجم دارد یا شما خواهان آن هستید منتقل می‌شود.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید این است که چربی‌های بدن خودتان منتقل می‌شود نه شخص دیگری.


حال که توضیحی راجع به کلیت تزریق چربی به شما داده شد بهتر است به صورت بهتر به این موضوع اشاره کنیم که:




[ بازدید : 395 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای کامل کاشت مو بدون جراحی

سه شنبه 5 بهمن 1400
19:49
میلاد

چه در شقیقه ها عقب نشینی کنید یا در سرتاسر پوست سرتان نازک شوید، مقابله با ریزش مو به ندرت یک فرآیند لذت بخش است.


خوشبختانه، اگر از نظر ژنتیکی مستعد طاسی با الگوی مردانه هستید، تماشای ریزش آهسته موهایتان دیگر اجباری نیست. از داروهایی مانند فیناستراید تا روش‌هایی مانند کاشت مو، گزینه‌های مختلفی برای کمک به محافظت و حفظ خط رویش مو در دسترس هستند.


اگر استفاده از دارو یا انجام عمل جراحی برای شما جذاب به نظر نمی رسد، یکی از گزینه هایی که ممکن است در نظر داشته باشید، جایگزینی مو بدون جراحی است.


جایگزینی موی غیرجراحی شامل استفاده از «سیستم» مو (اصلاً یک اصطلاح فانتزی برای توپه) است. برخلاف مدل‌های توپ دهه‌های گذشته، بسیاری از سیستم‌های موی مدرن با شکل و بافتی مشابه موهای واقعی شما قانع‌کننده به نظر می‌رسند. برخی حتی با استفاده از موهای طبیعی انسان ساخته می شوند.


در حالی که سیستم‌های جایگزین موی غیرجراحی مزایایی دارند، اما نکات منفی نیز دارند که اگر این گزینه را برای مقابله با ریزش مو در نظر می‌گیرید، باید در نظر داشته باشید.


در زیر توضیح داده ایم که جایگزینی مو بدون جراحی چیست و همچنین نحوه عملکرد محصولات جایگزین مو بدون جراحی را توضیح داده ایم. ما همچنین گزینه‌های مختلفی را فهرست کرده‌ایم، مانند دارو و جراحی کاشت مو، که ممکن است بخواهید در صورت شروع به ریزش موهای خود در نظر بگیرید.


جایگزینی مو بدون جراحی چیست؟

جایگزینی مو بدون جراحی اصطلاحی است که دو معنی دارد. اولین مورد معمولاً به هر نوع درمانی برای طاسی با الگوی مردانه اشاره دارد که شامل جراحی نمی شود. این یک دسته بندی بسیار متنوع و گسترده است که شامل داروها، مکمل ها، دستگاه ها و موارد دیگر می شود.


دومی مشخص تر است. این به طیف کوچکی از محصولاتی اطلاق می شود که برای جایگزینی موهایی که به دلیل الگوی طاسی مردانه افتاده اند، روی پوست سر پوشیده یا روی آن اعمال می شوند.


این محصولات شامل انواع مختلفی از «سیستم‌های» جایگزین موی شخصی شده و همچنین روش‌های غیرجراحی مانند میکروپیگمنتیشن پوست سر هستند.


گزینه های غیر جراحی جایگزینی مو

اگر موهای خود را از دست می دهید و نمی خواهید برای تعویض آن تحت عمل جراحی قرار بگیرید، طیف وسیعی از گزینه ها در دسترس هستند. ما رایج‌ترین محصولات جایگزین موی غیرجراحی را در زیر به همراه اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و معایب هر گزینه فهرست کرده‌ایم.


سیستم های جایگزین مو

سیستم های جایگزین مو در اصل کلاه گیس یا توپه هستند. بر خلاف کلاه گیس‌های مصنوعی و کاملا مصنوعی که اکثر مردم آن را با کلمه «توپه» مرتبط می‌کنند، سیستم‌های جایگزین مو می‌توانند از نظر کیفیت بسیار متفاوت باشند و تشخیص برخی از موهای واقعی و طبیعی تقریباً غیرممکن است.


در انتهای پایین ترازوی، می توانید سیستم های استوک یا مدل های موی مختلف را بیابید. بسیاری از اینها دارای پایه پلی اورتان هستند که روی پوست سر شما قرار می گیرد، موی مصنوعی یا موی انسان در رنگ ها و طول های مختلف.


در حالی که سیستم‌های موی مصنوعی معمولاً مصنوعی به نظر می‌رسند، بسیاری از سیستم‌های جایگزین مو که از موهای انسان استفاده می‌کنند را می‌توان برای هماهنگی با موهای طبیعی شما توسط یک آرایشگر کوتاه کرد و اغلب به خوبی با هم ترکیب می‌شوند.


در انتهای بالاتر ترازو، می‌توانید انواع سیستم‌های سفارشی مو را پیدا کنید که برای مطابقت با رنگ مو، مدل و شکل سر شما طراحی شده‌اند. اگرچه یک ناظر دقیق ممکن است بتواند آن را تشخیص دهد، برخی از سیستم های مو با کیفیت بالاتر می توانند بسیار متقاعد کننده به نظر برسند.


اگر موهای خود را از دست می دهید یا در حال حاضر ریزش موی قابل توجهی دارید، یک سیستم جایگزین مو ممکن است مزایای خاصی داشته باشد:


هزینه. در مقایسه با انجام عمل جراحی، استفاده از سیستم جایگزینی مو گزینه بسیار مقرون به صرفه تری است.

راحتی. روش های جراحی مانند کاشت مو معمولاً یک تا دو هفته زمان بهبودی دارند. در مقایسه، نصب یک سیستم مو قبل از بیرون رفتن ممکن است یک گزینه راحت تر و راحت تر باشد.


از سوی دیگر، سیستم های جایگزین مو نیز دارای معایبی هستند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:


بی کیفیت. سیستم های مو می توانند به طور قابل توجهی از نظر کیفیت متفاوت باشند، زیرا برخی از محصولات ارزان قیمت ضعیف ساخته شده اند و قانع کننده نیستند. بر اساس گزارش انجمن ریزش مو آمریکا، بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان ریزش موی غیر جراحی پیامدهای منفی را گزارش می دهند.

هزینه. اگرچه هزینه برخی از سیستم های مو می تواند یک مزیت باشد، اما ممکن است یک نقطه ضعف نیز باشد. سیستم‌های موی ارزان قیمت معمولاً ارزان به نظر می‌رسند، در حالی که سیستم‌های متقاعدکننده اغلب می‌توانند هزینه قابل توجهی داشته باشند.


طول عمر بسیاری از سیستم های مو فقط برای هفته ها یا ماه ها استفاده می شوند و پس از آن نیاز به تعویض دارند. در درازمدت، این می تواند افزایش یابد - هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی که صرف پرداختن به سیستم های جدید مو می کنید.


یک بطری فیناستراید و یک شانه که دندان هایش در حال افتادن است، در اطراف پراکنده شده است

فیناستراید را بخرید

موهای بیشتر... یک قرص برای آن وجود دارد

فروشگاه finasteridestart مشاوره

میکروپیگمنتیشن پوست سر

میکروپیگمنتیشن پوست سر یا SMP یک روش غیر جراحی است که از نقاط کوچک و خالکوبی شده برای ایجاد ظاهر موهای ضخیم‌تر استفاده می‌کند. اگرچه جایگزین مو نمی‌شود، اما نقاط ایجاد شده روی پوست سر توسط میکروپیگمنتیشن می‌توانند نواحی نازک را بپوشانند و ظاهر آن را تکرار کنند.


[ بازدید : 392 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ویژگی‌های بهترین دکتر تزریق چربی

شنبه 2 بهمن 1400
22:16
میلاد

سؤال اصلی بیشتر مراجعه‌کنندگان کلینیک تزریق چربی در تهران این است که چگونه یک دکتر را انتخاب می‌کنید که بتوانید به او اعتماد کنید؟ همچنین چگونه از انتخاب جراح اشتباه جلوگیری کنیم؟ بهتراست قبل از هرگونه سؤالی ابتدا اطمینان حاصل کنید که بر اساس سابقه، دکتر حتماً از شما می‌خواهد که بسیاری از نتایج آن‌ها را ببینید و مطمئن شوید که آن‌ها نتایج خوبی ارائه می‌دهند.

تمامی متخصصان کلینیک دکتر لاغری سال‌ها تجربه دارند و با استفاده از چربی خود بیمار برای بازگرداندن حجم و ایجاد هنرمندانه ظاهر طبیعی خدمات مناسبی ارائه می‌دهند. کلینیک دکتر لاغری در سراسر ایران به دلیل ظاهر طبیعی که می‌تواند ایجاد کند، شناخته شده است، به این معنی که شما به عنوان یک بیمار، هرگز بیش از حد، تزریق چربی را حس نخواهید کرد یا انگار که مشخص شود تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اید. متخصصان زیبایی در تلاش هستند که بافت تزریق چربی کاملاً طبیعی باشد.


ماندگاری تزریق چربی انجام شده توسط تیم کلینیک تزریق چربی در تهران نشان دهنده کیفیت کارشان است. بهترین مرکز تزریق چربی در تهران با بهترین تجهیزات خارجی برای برداشت چربی اضافه و قرار دادن چربی در مناطق مشخص کیفیت انتقال چربی را برای شما افزایش می‌دهد تا شما به نتیجه‌ی دلخواه برسید، همچنین به آن تغییری که برنامه‌ریزی کرده‌اید، دست پیدا کنید.


بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

تمام مراحل انتقال چربی در مرکز تزریق چربی در تهران انجام می‌شود، جایی که شما درمان در سطح جهانی را در یک محیط راحت، خصوصی و بهداشتی تجربه خواهید کرد. تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در بهترین مرکز تزریق چربی در تهران با وجود تیمی دلسوز از متخصصان کلینیک دکتر لاغری را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شما از انجام خدمات مورد نیاز آن‌ها نهایت رضایت را بهره ببرید.


وجود مرکز تزریق چربی در تهران از بخش پذیرش تا اتاق‌های جراحی پیشرفته جز بهترین کلینیک‌های تزریق چربی در تهران است؛ زیرا روند کاری بسیار پیشرفته‌ای است که با روند درمانی بهترین کلینیک‌های جهان رقابت می‌کند. جراح شما همچنین در صورت نیاز به انجام آزمایشات دیگری از جمله موارد زیر تأکید می‌کند.


آزمایش خون

معاینه اشعه ایکس

الکتروکاردیوگراف (ECG) برای ارزیابی قلب شما

به نوعی، تزریق چربی به صورت و تزریق چربی به دست یا سایر نواحی بدن اغلب برای دستیابی به ظاهر زیبایی ترجیح داده می‌شود. این روش به کار رفته اخیراً تقاضا را برای این انتقال چربی افزایش داده است؛ زیرا نیاز به انجام عمل جراحی برای دستیابی به تغییرات جزئی و کانتور صورت را از بین می‌برد، همچنین ضرری به انسان نمی‌رساند، چون از چربی خود فرد استفاده می‌کنند.


بهترین دکتر تزریق چربی در تهران کیست؟

با مراجعه به بهترین جراح پلاستیک برای انتقال چربی در کلینیک دکتر لاغری مطمئن شوید که تیم پزشکی در انجام تزریق چربی تخصص و تجربه کافی را دارند. بهترین دکتر تزریق چربی در تهران با استفاده از تکنیک‌های خاص و سابقه جراحی پلاستیکی که دارد، کسی است که می‌تواند نتایج استثنایی را به شما نشان دهد و در تهران آماده ارائه تمامی خدمات زیبایی است. تزریق چربی باید به دست یک جراح پلاستیک خبره که سابقه درخشانی دارد و این روش با تخصص در این زمینه انجام شود. حتماً از جراح خود سؤالات خاصی در مورد آنچه می‌توانید در طول دوره نقاهت فردی خود انتظار داشته باشید بپرسید، مانند:


سوالاتی که باید از جراح حتما بپرسید:

1 پس از اتمام جراحی به کجا منتقل خواهم شد؟

2 بعد از جراحی چه دارویی برای من تجویز خواهد شد؟

3 آیا بعد از جراحی پانسمان یا بانداژ خواهم داشت؟ اگر چنین است، چه زمانی می‌توانم بانداژ را بر خواهم شد؟

4 آیا بخیه‌ها برداشته می‌شوند؟ چه زمانی طول می‌کشد که بخیه‌ها حذف خواهند شد؟

5 چه زمانی می‌توانم فعالیت و ورزش عادی را از سر بگیرم؟

6 چه زمانی برای مراقبت‌های بعدی دوباره به کلینیک مراجعه کنم؟

اگر فکر می‌کنید تزریق چربی ممکن است برای اهداف زیبایی شناختی شما مناسب باشد، لطفاً یک جلسه مشاوره با دکتر در مجموعه کلینیک دکتر لاغری واقع در تهران برنامه‌ریزی کنید. در طول این جلسه، پزشک معاینه فیزیکی انجام می‌دهد، سوابق پزشکی شما را بررسی می‌کند و به سؤالات و نگرانی‌ها با جزئیات بیشتری پاسخ می‌دهد. دکتر متخصص مجموعه‌ای از عکاس‌های بیماران قبل و بعد برای انتقال چربی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما همچنین می‌توانید در مورد تجربیات بیمار در صفحه توضیحات ما آنها را بخوانید.


تأثیرات تزریق چربی در بهترین کلینیک تزریق چربی

تزریق چربی در درازمدت نسبت به فیلرهای مصنوعی مقرون به‌صرفه‌تر است و پیوند چربی نه تنها منجر به افزایش حجم و ظریف می‌شود، بلکه باعث بهبود رنگ پوست و خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. این به خاطر سلول‌های بنیادی موجود در چربی شماست. نتایج می‌توانند 5 تا 10 سال به نواحی درمان شده برگردانند. فقط یک بی‌حسی موضعی معمولاً لازم است که زمان ازکارافتادگی را به حداقل برساند. اگر شما نیز به لیپوساکشن فکر می‌کنید، می‌توانید به انتخاب خود انتقال چربی را همزمان با درمان ترکیبی انجام دهید.


انتقال چربی به عنوان یک روش طبیعی‌تر برای جوان‌سازی پوست بدون عوارض تزریق چربی در نظر گرفته می‌شود و بسیاری از افرادی که نگران اتخاذ رویکرد طبیعی‌تر هستند، احساس راحتی بیشتری برای انجام این درمان دارند. راه‌حل‌های زیبایی شناختی شده‌ای ارائه می‌دهند که رویاهای شما را تحقق می‌بخشد. بهتر برای آشنایی بیشتر با تأثیرات تزریق چربی قبل از عمل با پزشک متخصص در زمینه‌های زیبایی صورت‌، دست، لیپوساکشن و سایر جراحی‌های زیبایی وقت ملاقاتی داشته باشید.


جمع بندی


تزریق چربی یک مداخله زیبایی است که نه تنها در صورت بلکه در قسمت‌های مختلف بدن نیز قابل اعمال است. هدف از این روش اصلاح تغییر شکل‌هایی است که به هر دلیلی روی پوست ایجاد می‌شود. از تکنیک تزریق چربی برای پر کردن ناحیه استفاده می‌شود تا فرورفتگی‌های پوستی در قسمت‌های نرم‌تر پوست ایجاد شده پر شود و ظاهر زیبا، همچنین طبیعی داشته باشد، حتی اگر در پوست فرورفتگی وجود نداشته باشد باعث شادابی و پری بیشتر پوست می‌شود.

https://drlaghari.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/


[ بازدید : 348 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عوارض تزریق چربی به نقل از کلینیک ترانسپلنت

پنجشنبه 23 دی 1400
14:45
میلاد

دلیل اصلی تزریق چربی این است که از نظر زیبایی بخش‌های خاصی از بدن شما را بهبود بخشد و در عین حال چربی را از نواحی دیگر (مانند شکم یا ران­ها) از بین برود. در اصل نتیجه تزریق چربی فرم کلی بدن است که تناسب بهتری دارد و مطابق میل شماست. اگرچه این یک جراحی نسبتاً رایج است، اما بدون خطر نیست و قبل از انجام آن باید تمام “عوارض تزریق چربی“ و خطرات مربوط به آن را بدانید. برخی از عوارض تزریق چربی کمتر و برخی شدیدتر هستند، اما خیلی از خطرات طولانی مدت می‌باشند که باید از آنها آگاه باشید.


نتیجه تزریق چربی با تکنیک بایوفت بعد از هفت ماه



تزریق چربی از طریق جراحی به عنوان حرکت چربی از یک قسمت بدن به قسمت دیگر تعریف می‌شود. امروزه با نام‌های پیوند چربی و لیپومدلینگ نیز شناخته می‌شود و بسیاری از جراحان زیبایی کلینیک سعادت آباد قادر به انجام این عمل هستند. این نوع عمل زیبایی از حدود سال 1898 وجود داشته است، اما پس از آن بیشتر برای ترمیم آسیب‌های در بدن مورد استفاده قرار می‌گرفت. عوارض می‌تواند ناشی از افزایش سن، افزایش یا کاهش وزن و سایر شرایط باشد. اگر می‌خواهید نوع اولیه خود را حفظ کنید، باید جراحی‌های بیشتری انجام دهید. هر چند با جراحی بیشتر عوارض تزریق چربی نیز بیشتر می‌شود؛ بنابراین، این واقعیت را در فرآیند تصمیم‌گیری در نظر بگیرید.

عوارض تزریق چربی

عوارض تزریق بسیار نادر است، اما در موارد خاص چربی منتقل شده ممکن است باعث آسیب به پوست و بافت اطراف شود. این ممکن است منجر به زخم یا تغییر شکل شده و برای ترمیم نیاز به جراحی دیگر داشته باشد.


عوارض تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی هدف از بین بردن چربی‌های ناخواسته از ناحیه‌ای از بدن مانند شکم یا ران ها و استفاده از آن برای صاف کردن یا افزایش اندازه ناحیه دیگری مانند تزریق چربی به دست، تزریق چربی به صورت و … است. انتقال چربی از طریق جراحی یک تصمیم بزرگ است. ممکن است گران باشد، حتی نتایج و عوارض تزریق چربی را نمی‌توان تضمین کرد، اما ایده خوبی است. این جراحی تزریق چربی معمولاً امروزه در مطب جراح و با بی حسی موضعی انجام می‌شود.


اگرچه در برخی موارد، ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده شود، اما عوارض ریوی تزریق چربی همیشه مورد اهمیت است. لخته شدن خون (آمبولی ریوی) و فروپاشی جزئی ریه‌ها می‌تواند پس از بیهوشی عمومی رخ دهد. در صورت بروز هر یک از این عوارض، ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان و درمان اضافی فوری شود.


آمبولی ریه در برخی شرایط می‌تواند تهدیدکننده زندگی شما باشد، اگرچه نادر است، اما سندرم آمبولی چربی می‌تواند زمانی رخ دهد که قطرات چربی در ریه‌ها به دام افتاده باشند، همچنین موارد نادر دیگر از عوارض تزریق چربی وجود نکروز چربی است که باعث بدشکلی قابل توجه صورت (تغییر شکل صورت یا تغییر شکل قسمت‌های از بدن) که باعث ناراحتی روانی می‌شود، به وجود آید.


عوارض کوتاه مدت

عوارض جانبی بسیار ناگوار برای تزریق چربی نسبتاً نادر است و بیشتر عوارض جانبی جزئی‌تر هستند و قابل اصلاح می‌باشند. چیزی که باید بدانید (همانطور که جراح زیبایی شما توضیح خواهد داد) این است که پس از عمل اولیه، ممکن است در ماه‌ها یا سال‌های آینده به روش‌های دیگری تزریق چربی نیاز داشته باشید تا ظاهر مورد نظر خود را حفظ کنید؛ بنابراین، ممکن است این جراحی با یکبار انجام کارایی نداشته باشد و ماندگاری تزریق چربی کم باشد.


چربی تزریق شده با گذشت زمان مقداری از حجم اولیه خود را از دست می‌دهد. این کار شکل و ظاهر کلی ناحیه را تغییر می‌دهد و درمان‌های بیشتری برای اصلاح آن مورد نیاز است. در صورت افزایش وزن، چربی ممکن است در جرم افزایش یابد و ظاهر نامطلوبی ایجاد کند.


سفتی، برآمدگی یا عدم تقارن نیز برای عوارض تزریق چربی ممکن است رخ دهد. اگر مقداری از چربی از انتقال جان سالم به در نبرد، ممکن است در واقع سفت شود و باعث ناراحتی شود. کیست‌ها ممکن است در محل انتقال ایجاد شوند و برای برداشتن آنها نیاز به یک جراحی دیگر باشد. متأسفانه ظاهر متقارن بدن ممکن است ناشی از روش انتقال چربی نباشد و عواملی مانند رنگ پوست، رسوبات چربی، برجستگی استخوانی، ماهیچه‌ای وجود دارند که ممکن است باعث عدم تقارن طبیعی در برخی از ویژگی‌های بدن شوند.


عوارض بلند مدت

هر سال هزاران جراحی تزریق چربی با نتایج مثبت ایمن، مؤثر و تغییردهنده در زندگی انجام می‌شود. این در تزریق چربی تقریباً 50 تا 60 درصد از حجم اولیه وارد شده ممکن است از بین برود. عوارض جانبی رایج انتقال چربی صورت عبارت‌اند از


کبودی و تورم

احساس بی حسی

تغییر حس در نواحی چربی

خونریزی

عفونت غیرمعمول

علاوه بر این، اگر کاهش حجم تزریق چربی در دو طرف صورت دقیقاً برابر نباشد، احتمال عدم تقارن جزئی وجود دارد. با این حال، اگر به هر چهره‌ای از جمله چهره‌های بسیار جذاب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هیچ وقت دو طرف دقیقاً متقارن نیستند.


در نهایت، یک عارضه بسیار نادر اما جدی هر تزریق چربی صورت و تزریق داخل عروقی (تزریق به رگ خونی) است که منجر به آمبولی می‌شود. سکته مغزی، کوری یا نکروز پوست (از دست دادن پوست) امکان‌پذیر است. تا آنجا که آمار گرفته شده است تا به امروز 93 مورد آمبولی بر اثر تزریق چربی در سراسر جهان گزارش شده است. مراحل فنی برای جلوگیری از این امر وجود دارد، اما مهم است که هر کسی که این روش را در نظر می‌گیرد، از آن آگاه باشد.

https://drlaghari.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c/


[ بازدید : 383 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین پزشکان کاشت مو در جهان امروز

پنجشنبه 23 دی 1400
14:31
میلاد

همه جراحان کاشت مو برابر هستند، درست است؟ اشتباه. همانطور که دکتر جان پی کول از کلینیک کاشت مو بیسانگا و کول در آتن طی مصاحبه اخیر با اسپنسر کوبرن در پادکست The Bald Truth اظهار داشت: "این صنعت امروز بیش از همیشه در خطر است."

متاسفانه 100% درست میگه اوضاع بیرون به هم ریخته است. در حدود 10 سال گذشته، انفجاری در صنعت رخ داده است و ده ها اپراتور در سراسر جهان به وجود آمده اند. به نظر می‌رسد هر کسی می‌تواند داخل یک جفت دستکش بچرخد، یک چاقوی جراحی را بگیرد و شروع به هک کردن پوست سر یک فرد فقیر کند. فکر نکنید که من هم اغراق می کنم - من داستان های وحشتناک وحشتناکی را شنیده ام و شواهد را دیده ام. اما امروز، شما خوش شانس هستید. زیرا من لیست شخصی جراحان و کلینیک های خود را در سرتاسر جهان با شما به اشتراک می گذارم که با اطمینان بهترین دوستم را به آن ها بفرستم.

چه چیزی شما را به اینجا آورده؟
از طریق ترکیبی از مشاوره و تحقیق، ممکن است متوجه شده باشید که زمان آن رسیده است که جراحی کاشت مو را بررسی کنید. شما گزینه های دیگر را امتحان کرده اید؛ شما با متخصصان ملاقات کرده اید و تمام تلاش خود را برای نگه داشتن موهایی که به شدت به پوست سر شما چسبیده اند انجام داده اید. اما آیا می توانید فولیکول های با ارزش باقی مانده خود را به هر کسی بسپارید؟ هیچ البته نه.

بازار کاشت مو یک بازار بسیار رقابتی است که با طیف وسیعی از بازیکنان، از اپراتور بدحجاب "حیاط خلوت" تا حرفه ای کاملاً حرفه ای و بسیار آموزش دیده با چندین دهه تجربه، پر شده است. به عنوان فردی که تحت سیزده عمل جراحی کاشت مو قرار گرفته است، می توانم با اطمینان بگویم که همه اینها را دیده ام ... و خودم تا حد زیادی تجربه کرده ام. توصیه هایی می خواهید؟ من توصیه های شما را دارم و وقتی می گویم مطمئن هستم که می دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنم، باور کنید.


آن را از مردی که 13 جراحی کاشت مو در تهران داشته است، بگیرید
خط موی کامل
متخصص مو ما، اسپنسر، در حال انجام مشاوره برای یکی از سیزده پیوند موی خود است

من شخصاً با بسیاری از جراحانی که در زیر معرفی شده اند ملاقات کرده ام و پوست سر خود را در دستان بسیار توانا چند نفر از آنها قرار داده ام. من وقتم را در سنگر گذرانده ام. من تحقیق کرده‌ام، خوانده‌ام، بازدید کرده‌ام، با بسیاری از جراحان کاشت مو صحبت کرده‌ام و با آنها ملاقات کرده‌ام، و اقدامات آنها را از نزدیک دیده‌ام. تمام پزشکانی که در اینجا لیست شده اند، به نظر من، بسیار ماهر هستند و ارزش مشاوره مستقیم با آنها را دارند. آنها به شما یک ارزیابی صادقانه ارائه می دهند و مهمتر از همه، آنچه را که باید بشنوید به شما می گویند، نه لزوماً آنچه را که می خواهید بشنوید.

ممکن است یاد بگیرید که جراحی کاشت مو در حال حاضر درمان مناسبی برای شما نیست یا اصلاً کاندیدای آن نیستید. ممکن است به شما گفته شود که به کار بسیار گسترده تری از آنچه فکر می کردید نیاز دارید. اگر با یکی از پزشکان لیست شده در زیر همراه شوید، می توانید از من بگیرید که آنها حقیقت بی طرفانه و بدون فیلتر را به شما خواهند گفت.

خط موی کامل
آماده سازی موهای اسپنسر برای جراحی

به منظور شفافیت کامل، می گویم که من مستقیماً از طریق Spex Hair با تعدادی از کلینیک های ذکر شده در زیر کار می کنم که از طریق تجربه خودم می دانم که فوق العاده، ماهر، اخلاقی و قابل اعتماد هستند. وظیفه من به عنوان یک مدافع و مشاور بیمار است. اگر اصلاً چیزی در مورد من می دانید، می دانید که تمرکز اصلی من بر بیمار و بهترین چیز برای او است. من این فرصت را پیدا می کنم که روزانه با بسیاری از بیماران (قبل و بعد از درمان آنها) صحبت کنم و بازخوردهایی که دریافت می کنم نشان می دهد که چگونه می توانم پزشکان و اقدامات را توصیه کنم. من در 15 سال گذشته با بیماران بی شماری از کلینیک های مختلف صحبت کرده ام.

یک عنصر حیاتی از توصیه‌های من این است که همه پزشکان فهرست شده در زیر از پیامی که توسط استانداردها و مقامات مربوطه در این زمینه منتقل می‌شود حمایت می‌کنند و بیمار را بر سود قرار می‌دهند. این افراد به صنعت و اخلاق، یکپارچگی و کیفیت درمان آن بر اساس آنچه که من با آنها آشنا هستم و پس از 15 سال کار روزانه در این زمینه می دانم، اهمیت می دهند.


اسپنسر، بلافاصله پس از جراحی کاشت مو

همچنین توجه به این نکته مهم است که این لیست جامع نیست و فقط نظر من است. جراحان و کلینیک‌های بزرگ زیادی در جهان بزرگ و گسترده وجود دارد و اگر سؤال یا نظری در مورد هر کدام دارید، خوشحال می‌شوم که از شما بشنوم. تجربه من در این زمینه از ملاقات با بیماران خاص از کلینیک های مختلف به من این امکان را می دهد که نظر خود را در زیر شکل دهم. من هم محدود به فضا هستم، و مطمئناً می‌دانم که افراد دیگری نیز وجود دارند که ارزش این را دارند.

در نهایت، به یاد داشته باشید که جراحی باید آخرین راه حل شما باشد و تعدادی از گزینه های کمتر تهاجمی دیگر در دسترس مردان وجود دارد که با کاهش خط مو، نازک شدن مو یا طاسی کامل مردانه سروکار دارند.

بهترین جراحان و کلینیک های ریزش مو در جهان

این فهرست به ترتیب حروف الفبا ارائه شده است. همه پزشکانی که در اینجا ذکر شده اند، اعضای انجمن های صنعتی معتبری هستند که خستگی ناپذیر برای ترویج حقیقت و صداقت صنعت درمان ریزش مو کار می کنند.

ملزومات پوشاک زیبای لوکا فالونی - برای خرید کلیک کنید
دکتر اسکاتالکساندر، عضو IAHRS
فینیکس، آریزونا (ایالات متحده آمریکا)
دکتر الکساندر از ترمیم مو جراحی بیلتمور، ترمیم مو با میکروسرژیک، بسیار پیشرفته و هنرمندانه را برای مردان و زنان ارائه می دهد. تجربه او به عنوان یک جراح عمومی به این معنی است که او با هر عمل جراحی طوری رفتار می کند که گویی در اتاق عمل بیمارستان انجام می شود. او یکی از معدود جراحان ترمیم است که از تکنیک های استریل همراه با روپوش، دستکش و پارچه استریل در حین برداشتن بافت اهداکننده استفاده می کند. امروزه، حرفه دکتر الکساندر منحصراً به درمان ریزش مو اختصاص دارد. او یکی از اعضای برجسته IAHRS است و من مفتخرم که در کلینیک او کار می کنم زیرا او یکی از مراقب ترین و ماهرترین پزشکان در این زمینه است.

دکتر کن اندرسون، عضو IAHRS
آتلانتا، جورجیا (ایالات متحده آمریکا)

دکتر اندرسون از مرکز موی اندرسون تنها جراح پلاستیک صورت دارای گواهی سه تخته در جهان است که از سال 2003 کار خود را وقف درمان ریزش موی مردانه و زنانه کرده است. دکتر اندرسون برنده جایزه، تحصیلات تکمیلی خود را در جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت گذرانده است. مرکز اندرسون برای مو اولین مرکز در جورجیا بود که سیستم کاشت مو رباتیک ARTAS را به بیماران ارائه داد، که فولیکول های مو را تک تک با یک پانچ کوچک استخراج می کند و نیاز به چاقوی جراحی و بخیه را از بین می برد.

از هر 20 بیمار او یک نفر پزشک هستند، که نشان می دهد دکتر اندرسون چقدر در این زمینه مورد توجه است. دکتر اندرسون متعهد به آموزش پزشک است و آکادمی جراحی ترمیم مو آمریکا را برای ارائه آموزش های جراحی به پزشکانی که به دنبال ورود به این رشته هستند تأسیس کرده است و همچنین یکی از اعضای هیئت علمی مؤسس اجلاس جهانی ریزش مو است. او یک جراح و فرد فوق العاده است و من با او و کلینیکش ارتباط افتخاری دارم.

[ بازدید : 365 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نحخنمم

چهارشنبه 26 آبان 1400
1:59
میلاد



[ بازدید : 349 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فوق تخصص مچ پا چگونه جراحی های پا را انجام می هد؟

شنبه 22 آبان 1400
14:03
میلاد
فوق تخصص مچ پا چگونه جراحی های پا را انجام می هد؟

در طول این جراحی ابتدا تکه‌های استخوانی توسط فوق تخصص مچ پا در محل مناسب خود قرارگرفته و سپس با کمک پیچ و پلاک و اتصال به تنه‌ی اصلی استخوان، در جای خود نگه‌داشته می‌شوند. در برخی از موارد برای نگه‌داری تکه‌های استخوانی در محل خود در طول فرایند بهبودی، از کارگذاری پیچ و میله در درون استخوان نیز استفاده می‌شود. همچنین میتوان به جراحی های قوزک داخلی پا و قوزک خلفی پا اشاره نمود.

به طور مثال اعمال جراحی مختلفی برای درمان شکستگی قوزک خلفی پا وجود دارند:

قرار دادن پیچ و پلاک از جلوی مچ پا تا پشت آن و یا برعکس
قرار دادن پیچ و پلاک در طول قسمت پشتی استخوان درشت‌نی
همچنین در بیشتر موارد شکستگی‌های دو قوزکی، قوزک‌های داخلی و خارجی دچار شکستگی شده و مچ پا ثبات و پایداری خود را از دست می‌دهد. شکستگی “مشابه دو قوزکی” به این معنی است که علاوه بر شکستگی یکی از قوزک‌ها، رباط‌های سمت داخلی مچ پا نیز آسیب‌دیده‌اند. در شکستگی های سه قوزکی‌ نیز توصیه به انجام عمل جراحی میشود.

همچنین در آسیب های سندسموز که در بین استخوان‌های درشتنی و نازک‌نی قرارگرفته و به وسیله‌ی رباط‌ها نگه‌داشته می‌شود، بسته به میزان ناپایداری مچ پا، می‌توان این آسیب‌ها را بدون انجام عمل جراحی و یا در صورت شدت آسیب بیشتر توسط جراحی در کنار متخصص مچ پا درمان کرد. این پیچ‌خوردگی‌ها نسبت به پیچ‌خوردگی‌های عادی مچ پا، به مدت زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارند. در بسیاری از موارد، آسیب سندسموز عبارت است از پیچ‌خوردگی رباط‌ به‌علاوه‌ی یک یا چند شکستگی در استخوان‌ها.

این آسیب‌ها موجب ناپایداری مفصل شده و درمان آن‌ها بدون عمل جراحی بسیار مشکل خواهد بود. به همین جهت با توجه به توضیحات ارائه شده حتما توصیه میکنیم اگر مشکلی در این زمینه دارید ترجیحا از متخصص ارتوپدی که در این زمینه فعالیت فوق تخصصی دارند مشاوره بگیرید تا بهترین نتیجه نصیب شما گردد.

[ بازدید : 403 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

10 شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت موسسه حقوقی

يکشنبه 25 مهر 1400
12:04
میلاد

این موسسه حقوقی آسیب های شیکاگو همه چیز را از قبل به شما می گوید. Snapshot همه مهمترین آمارها را در اختیار شما قرار می دهد ، کل بخش به شما اجازه می دهد تا در مورد هر چیزی که می خواهید در مورد شرکت بدانید غوطه ور شوید. بعداً وکلای ، تجربیات و توصیفات آنها را توضیح دهید. این وب سایت اعتماد مشتریان را در همه زمینه ها القا می کند.


12. بار و وکلای جوان

بار و وکلای جوان


طراحی وب سایت Barr & Young Attorneys کاملاً منعکس کننده فلسفه شرکت است و یک دسته وب سایت توسعه یافته در مورد متخصصان به مشتریان اجازه می دهد تا بر خدمات مورد نیاز خود تمرکز کنند. درک رابط کاربری آنها ساده است و در عین حال بسیار زیبا است. سرعت بارگذاری سریع و انتقال صاف به طور کلی نرخ حفظ کاربر بالا را تضمین می کند.


13. قانون اولیچ

طراحی وکیل aulich


طراحی جذاب Aulich Law آن را از بسیاری از وب سایت های شرکت های حقوقی دیگر متمایز می کند. ما عاشق طراحی مینیمالیستی این سایت هستیم ، که هنگام انتخاب بخش دیگری از منو نیز با تغییر رنگ در تضاد است. چنین توجه به جزئیات و ساختار آسان جهت یابی دقیقاً راه حل های طراحی جالبی است که ما دوست داریم در سایت های موسسه حقوقی ببینیم.


14. شرکت حقوقی TSMP

شرکت حقوقی TSMP


وب سایت شرکت حقوقی TSMP دارای طراحی وب عالی و فایل های رسانه ای عالی است که دلایل اصلی ما را در لیست وب سایت برتر خود قرار داده است. تصاویری بدون درهم و برهم آنها تجربه کاربری واضحی را ارائه می دهد. همچنین ، آنها با بهینه سازی فنی موفق به جلوگیری از یک اشتباه مهم شدند. می بینید ، انتخاب ارائه متن مستلزم انتقال روان است ، هیچ چیز نباید برای خواندن تأخیر داشته باشد یا احساس تردید کند. در اینجا آنها یک کار عالی انجام دادند ، که می تواند ایده هایی برای وب سایت شما به شما ارائه دهد.


15. دیویس رایت ترمین LLP

دیویس رایت ترمین LLP


این وب سایت ، از DWT LLP ، دارای یک راه حل طراحی بسیار جالب است. بسیاری از کاربران گاهی اوقات هنگام جستجوی اطلاعات در وب سایت وکلا با چالش هایی روبرو می شوند. وقتی می خواهیم چیزی را جستجو کنیم ، چه می کنیم؟ به سراغ موتورهای جستجو می رویم. و موتورهای جستجو چه چیزی دارند؟ درست است ، نوار جستجو! بنابراین ، آنها اساساً نوار جستجوی خود را در جلو و مرکز یکپارچه کردند. این یک تصمیم بسیار جالب برای صفحه اول است. همچنین از هیچ چیز دیگری کم نمی کند ، زیرا پیوندهای بخش های مختلف سایت به وضوح در بالا قابل مشاهده است.


16. گروه حقوق داماد

گروه حقوق داماد


جوایز ، نظرات و توصیفات نقش مهمی در ایجاد تأثیر برای هر شغلی ایفا می کنند و خدمات حقوقی نیز تفاوتی ندارند. بنابراین ، Groom Law Gropu تصمیم گرفت معتبرترین جایزه خود را در بالای صفحه قرار دهد. و کار کرد! با طراحی آنها تداخل ندارد نه ، به آن اضافه می کند! ایجاد بخش اعطای جوایز ارگانیک و همهجانبه بسیار دشوار است ، اما این موسسه حقوقی موفق شد در این زمینه کار بزرگی انجام دهد.


17. گروه YLaw

گروه YLaw


YLaw Group تصمیم گرفت جلوه های بصری را در درجه اول قرار دهد. ارائه تیم خود با پیام "شنیده شود" یک حرکت بسیار هوشمندانه است. آنها یک شرکت حقوقی خانوادگی هستند ، آنها باید بیشتر از همه با مشتریان خود نزدیک باشند. در اینجا آنها موفق می شوند تعهد خود را به هدف منتقل کنند و همه آنها از جنبه های مختلف زندگی در لحظه ورود مشتری به وب سایت خود هستند.


18. میلر تامسون LLP

میلر تامسون LLP


طراحی ساده و در عین حال ظریف وب سایت Miller Thomson LLP کاربر پسند و جذاب است. این اطلاعات به وضوح مهمترین اطلاعات مربوط به سازمان را ارائه می دهد و مطمئناً باید به لیست ضروری شما اضافه شود.


19. قانون Gecic

قانون Gecić


ویژگی متمایز وب سایت ، طراحی مینیمالیستی و رسانه ای با کیفیت بالا است که بازدیدکنندگان را راهنمایی می کند و به آنها کمک می کند تا بر مهمترین چیز تمرکز کنند. همچنین ، آن دکمه درخشان کوچک "Lawyer Awards 2020" بدون توجه به هیچ چیز دیگری در وب سایت توجه را جلب می کند. همچنین ، اینها انتقال عالی بین بخش ها هستند. فقط به آنها نگاه کنید - آیا نمی خواهید همین حالا با شرکت تماس بگیرید؟ استفاده بسیار خوبی از فضا ، که به تجربه کاربری مثبت کمک می کند.


20. بدیهیات

اصل


نمونه ای از طراحی وب سایت وکیل کمابیش کلاسیک. وب سایت ساده ، شیک و مشتری مدار ، که زمینه را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا بتوانند به راحتی همه اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی با خدمات ، تجربه و موارد دیگر Axiom را پیدا کنند. همچنین قرار دادن شرکت هایی مانند eBay ، EA ، Coca-Cola در بخش بررسی ، انعطاف پذیری و تجربه آنها را در زمینه های بسیار متفاوت نشان می دهد.


چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت شرکت حقوقی خوب می شود؟

یک چیز مسلم است: همه وب سایت های موسسه حقوقی موفق از این قوانین و ویژگی های مهم پیروی می کنند


1. یک طرح کلی از زمینه های تمرین شما

مشتریان باید بدانند موسسه حقوقی شما در چه زمینه هایی می تواند به آنها کمک کند. آنها را مجبور نکنید در وب سایت شما گشت بزنند تا مناطق تمرین شما را بفهمند. در انتقال حوزه های تخصصی خود شفاف و مختصر باشید. مشتریان احتمالی از این نمایش واضح اطلاعات استفاده می کنند و از سهولتی که در وب سایت شما یافت می شود قدردانی می کنند.


مناطق تمرین وب سایت شرکت حقوقی سنتی



2. حرفه ای گری باید به وضوح منتقل شود

تعداد بیشماری وکیل در بازار وجود دارد که همگی برای مشتریان در حال رقابت هستند. مقداری پر زرق و برق. سوم


[ بازدید : 462 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نحوه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی با مایکروسافت

پنجشنبه 25 شهريور 1400
10:36
میلاد
نحوه تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی با مایکروسافت

در تلاش برای جلب توجه مخاطبان رسانه های اجتماعی خود هستید؟ این 12 نکته برای ایجاد محتوای جذاب رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند.


Brent Csutoras Brent Csutoras / 19 سپتامبر 2020 /9 دقیقه خوانده شده

559

سهام

16 هزار

می خواند

نحوه ایجاد محتوای جذاب رسانه های اجتماعی: 12 نکته برای افزایش نتایج


شبکه های اجتماعی با 3.8 میلیارد کاربر ، شما را در مقابل مخاطبان زیادی قرار می دهند.


اما آیا مخاطبان شما محتوای شما را دوست دارند؟


زیرا دیده شدن توسط آنها یک چیز است.


این امر دیگری است که از حمایت کامل آنها برخوردار شوید.


به علاوه ، بسترهای رسانه های اجتماعی برای ارتباطات ایجاد شده اند ، نه برای فروش.


برای جلب توجه مخاطبان ، باید با پست های دوستان آنها ، DM های خانواده آنها و تعداد زیادی عکس گربه زیبا رقابت کنید.


آیا برای کمک به شنیدن صدای خود و ارتباط واقعی با کاربران رسانه های اجتماعی به کمک احتیاج دارید؟


در اینجا 12 نکته برای استفاده از محتوا برای به دست آوردن نتایج واقعی در رسانه های اجتماعی آورده شده است.


1. نشان دهید ، نگویید

آیا تا به حال برای خواندن یک دیوار عظیم از متن حرکت در شبکه های اجتماعی را متوقف کرده اید؟


میدونی یه همچین چیزی


کاربران رسانه های اجتماعی


شرط می بندم که ندارید (مگر اینکه توسط سابق شما ارسال شده باشد.)


تبلیغات


به خواندن ادامه دهید

اما وقتی مارک ها اینگونه پست می کنند؟


درست است ، شما مستقیماً از کنار آنها شلیک می کنید.


پیام این داستان واضح است: اگر مارک خود را در شبکه های اجتماعی بازاریابی می کنید ، افزودن یک تصویر به هر چیزی که ارسال می کنید ، یک قاعده قرار دهید.


برای برند خود خلاقیت ایجاد کنید.


عکس هایی ارسال کنید که با مخاطبان شما صحبت می کند و شاهد افزایش آن لایک ها و نظرات باشید.


مانند این پست ، که پنج میلیون لایک ، 62000 نظر و 231000 اشتراک به دست آورد.


اف سی بارسلونا


2. عکس های خودتان را بگیرید

اگر از عکس های موجود در پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید ، اکنون زمان توقف آن است.


تبلیغات


به خواندن ادامه دهید

چرا؟


عکسهای موجود به سادگی به اندازه عکسهای واقعی عمل نمی کنند.


برای اثبات این امر ، آزمایش های بازاریابی یک عکس واقعی از مشتری خود را در برابر عکس سهام برتر خود آزمایش کردند.


نتیجه؟


بازدیدکنندگانی که عکس واقعی را مشاهده کردند ، 35 درصد بیشتر احتمال داشت ثبت نام کنند.


سهام در برابر آزمایش های بازاریابی عکس واقعی


در اینجا سه ​​نکته برای تصاویر شگفت انگیز رسانه های اجتماعی آورده شده است:


یک عکاس محلی را استخدام کنید تا عکسهایی مطابق با تقویم تحریریه شما بگیرد.

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید ، می توانید عکس های خود را با یک تلفن هوشمند با مشخصات بالا بگیرید.

مطمئن شوید تصاویر شما با متن اطراف آنها مطابقت داشته باشد. منظور از تصاویر این است که مفاهیم را خلاصه کرده و نکات اصلی را به تصویر بکشد ، نه صرفاً برای تجزیه متن. (مانند عکس موجود در این پست اینستاگرام از BMW.)

3. محتوای همیشه سبز خود را به صورت گرافیکی بازیابی کنید

آیا می دانستید که مردم اطلاعات بصری را 65 درصد بیشتر از متن به خاطر می آورند؟


قفل را باز کنید (ارائه نشده است) با Keyword Hero

همه کلمات کلیدی ارگانیک خود را در GA و معیارهای عملکرد آنها را ببینید. امتحان رایگان. لغو در هر زمان. پشتیبانی حرفه ای راه اندازی 4 دقیقه ای


حساب رایگان

تبلیغات

برای استفاده از این مزیت ، بهترین قطعات محتوای همیشه سبز خود را در اینفوگرافیک ها ، نمودارها ، نمودارها و تصاویر رسانه های اجتماعی قرار دهید.


در اینجا نمونه ای از اینفوگرافیک شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنید…


نحوه ایجاد محتوای جذاب رسانه های اجتماعی: 12 نکته برای افزایش نتایج


… نمودار…




[ بازدید : 338 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

9 نوع مدل کسب و کار اینترنتی؛ کدام یکی را استفاده می کنید؟

يکشنبه 14 شهريور 1400
22:59
میلاد
9 نوع مدل کسب و کار اینترنتی؛ کدام یکی را استفاده می کنید؟

به عنوان پیگیری "7 نوع کارآفرین ؛ شما کدام هستید؟ " در پست دیروز ، فکر کردم یکبار دیگر مدل های تجاری را بررسی کنم.


یکی از سوالات متداول برای استارتاپ های آنلاین (و حتی س majorالات اصلی مانند توییتر و فیس بوک) این است که "مدل کسب و کار شما چیست". گاهی اوقات این سوال صادقانه است اما اغلب بیشتر شبیه یک اتهام مطرح می شود: به هر حال مدل کسب و کار آنها جهنم چیست؟


نکته جالب در مورد مدل های تجاری این است که جادوی زیادی در آن دخیل نیست. مدل های تجاری تقریباً تنظیم شده اند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از آنها را در تجارت خود اعمال کنید. ترفند البته انتخاب درست است. یا ترکیبی از مدلها.


کنفرانس TNW برگشت ، عزیزم!

امروز جایگاه خود را با قیمت فوق العاده زود پرنده تضمین کنید!


این مدل های تجاری نیز کاملاً جدید نیستند. من چند سال پیش در مطلبی با عنوان "9 مدل کسب و کار وب" درباره آنها نوشتم. هرچند موضوع هرگز قدیمی نمی شود ، بنابراین تصمیم گرفتم امروز دوباره اطلاعات را ارسال کنم.


ساختار مدل تجاری که من در مورد آن صحبت می کنم توسط پروفسور مایکل راپا ، مدیر موسسه تجزیه و تحلیل پیشرفته در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی مورد تحقیق قرار گرفته است. او سندی تحت عنوان مدلهای تجاری در وب نوشت که تمام مدلهای تجاری مورد نیاز شما را شرح می دهد. اینجا اند:


کارگزاری

دلالان بازار ساز هستند: خریداران و فروشندگان را گرد هم آورده و معاملات را تسهیل می کنند.


تبلیغات

مدل تبلیغات اینترنتی ، فرمت مدل پخش رسانه ای سنتی است. پخش کننده ، در این مورد ، یک وب سایت ، محتوا (معمولاً ، اما لزوماً به صورت رایگان) و خدمات (مانند ایمیل ، IM ، وبلاگ ها) با پیامهای تبلیغاتی مخلوط در قالب تبلیغات بنری ارائه می دهد.


پزشک اطفال

هنگام بررسی خرید ، داده های جمع آوری شده به طور مستقل در مورد تولیدکنندگان و محصولات آنها برای مصرف کنندگان مفید است. برخی از بنگاه ها به عنوان داروسازان (واسطه های اطلاعات) عمل می کنند که به خریداران و/یا فروشندگان در درک بازار معین کمک می کند.


تاجر

عمده فروشان و خرده فروشان کالا و خدمات. فروش ممکن است بر اساس قیمت لیست یا از طریق حراج انجام شود.


تولید کننده (مستقیم)

تولید کننده یا "مدل مستقیم" ، بر اساس قدرت وب است که به تولیدکننده (یعنی شرکتی که محصول یا خدمات را ایجاد می کند) اجازه می دهد مستقیماً به خریداران برسد و در نتیجه کانال توزیع را فشرده کند.


وابسته

بر خلاف پورتال عمومی ، که به دنبال افزایش حجم بالای ترافیک به یک سایت است ، مدل وابسته ، هر جا که افراد در حال گشت و گذار هستند فرصت خرید را فراهم می کند. این کار را با ارائه مشوق های مالی (در قالب درصدی از درآمد) به سایت های شریک وابسته انجام می دهد.


انجمن

ماندگاری مدل جامعه بر اساس وفاداری کاربران است. کاربران سرمایه گذاری بالایی در زمان و احساسات خود دارند. درآمد می تواند بر اساس فروش محصولات و خدمات جانبی یا کمک های داوطلبانه باشد. یا درآمد ممکن است به تبلیغات زمینه ای و اشتراک خدمات برتر مرتبط باشد.


اشتراک، ابونمان

برای عضویت در خدمات ، هزینه ای دوره ای - روزانه ، ماهانه یا سالانه - از کاربران دریافت می شود.


سودمندی

مدل کاربردی یا "در صورت تقاضا" بر اساس میزان اندازه گیری یا رویکرد "همانطور که می خواهید پرداخت کنید" است.


اگر می خواهید جزئیات بیشتری در مورد هر مدل داشته باشید ، آنها به طور مفصل در سایت Rappa توضیح داده شده است. همانطور که می توانید تصور کنید می توانید هر یک از این مدل ها را با هم ترکیب کرده و کمی تغییر دهید تا مدل های جدید بسازید. اما این یک لیست خوب برای شروع است.


بنابراین از چه مدل هایی استفاده می کنید؟ چه مدلهایی می توانند برای توییتر و فیس بوک اعمال شوند؟


[ بازدید : 340 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازاریابی دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی موتورسازی سیار آنتی ویروس تحت شبکه تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت اسپیس سایت مهرمانه مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس انجام پروژه متلب نمایندگی بوش کرج خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]