عوامل مهم هنگام سفارش طراحی لوگو

دوشنبه 4 مرداد 1400
16:55
میلاد

اگر تصمیم دارید با یک علامت کلمه یا یک حرف بروید ، به یاد داشته باشید سفارش طراحی لوگو که اهمیت تایپوگرافی چقدر مهم است. شبیه به رنگ ها ، فونت های مختلف تفسیرهای مختلفی از شخصیت برند شما دارند.


تعداد قلم های بی شماری وجود دارد ، اما همه آنها در یکی از سه خانواده قرار می گیرند (که نوع حروف نیز نامیده می شوند): serifs ، sans serifs و script.


فونت های سریف

فونت های Serif دارای خطوط یا ضربات کوچکی هستند که به انتهای ضربات بزرگتر در یک حرف یا نماد متصل شده اند. این فونت ها کلاسیک هستند و وقتی می خواهید اعتماد ، سنت و ظرافت را برقرار کنید می توانند انتخاب خوبی باشند.


فونت های sans serif

اینها قلمهایی هستند که هیچ خط سری به حروف وصل نشده اند. نتیجه یک خط ترد و تمیز است که براق و مدرن به نظر می رسد. فونت های Sans serif خانواده قلم های ارجح برای دیجیتال هستند زیرا خواندن آنها آسان تر است. اگر می خواهید طرحی مینیمالیستی داشته باشید ، فونت های sans serif راهی برای پیش بردن هستند.


فیلمنامه


قلم های اسکریپت با تقلید از خط خطی ، اثر امضا را ایجاد می کنند. آنها اغلب احساس اصالت و اصالت بیشتری دارند.


اکنون که تمام اطلاعات مربوط به نحوه طراحی آرم را در اختیار دارید ، فراموش نکنید: تولید ، ارزیابی ، تکرار کنید.


قابل تحویل

در نهایت باید حداقل یک طرح آرم برای ارزیابی داشته باشید. همچنین در این مرحله داشتن دو یا سه آرم برای انتخاب معمول است. در مرحله بعدی ، جزئیات بیشتری در مورد نحوه ارزیابی طرح های شما ارائه خواهیم داد.


فاز چهار: تصفیه

هدف

اگر مرحله آخر را با چندین گزینه مختلف به پایان رساندید ، اکنون زمان محدود کردن است. در حال حاضر گزینه نهایی دارید؟ عالی! بگذارید آن را امتحان کنیم.


روند

با طرح این س questionsال ها از خود ، طرح های خود را ارزیابی کنید:


چه چیزی باعث ایجاد یک آرم عالی می شود؟

یک آرم عالی:


ساده

بیاد ماندنی

برانگیزاننده

از این آرم کجا استفاده خواهید کرد؟

هم موارد اصلی استفاده خود را - مانند وب سایت یا پروفایل های رسانه های اجتماعی خود - و هم موارد استفاده ثانویه خود ، مانند چاپ مطالب بازاریابی ، آگهی های استخدام و رویدادها و غیره را در نظر بگیرید.


در ملاحظات متوقف نشوید آن را در پس زمینه های مختلف مسخره کنید تا مطمئن شوید تصویر ، کلمات و پیام کلی در هر رسانه ترجمه شده است. هر علامت آرم باید در اندازه های مختلف مثر باشد ، اما کاربردهای کوچک و دیجیتالی بسیار مهم هستند.


آیا آرم ساق پا دارد؟

زیبایی شناسی تغییر می کند. روندها می آیند و می روند. اما ارزش آرم شما با گذشت زمان قویتر می شود. در نظر بگیرید که آیا آرم خود را برای مدت زمان 5 ، 10 ، 15 ، حتی 20 سال دیگر می بینید یا نه.


همچنین ، آرم را در متن کل هویت بصری خود در نظر بگیرید. این ممکن است لازم باشد یک تمرین اضافی باشد. عناصر مختلف طراحی آرم خود را مانند رنگ ها ، قلم ها و سبک ها در نظر بگیرید و ببینید چگونه می توانید آنها را در موارد استفاده خود جای دهید.


سرانجام - و یکی از طراحان ما کاملاً در این باره تأکید کرد - از آرم خود یک نسخه تک رنگ ، سیاه و سفید تهیه کنید و مطمئن شوید که در رنگ های تیره قابل تغییر است. اگر این کار را نکنید ، می توانید در آینده برای مشکلات خود ثبت نام کنید.


قابل تحویل

در حال حاضر ، شما باید یک طرح نهایی آرم داشته باشید که دوست دارید. و به احتمال زیاد ، زمان مناسب شما را صرف کرد تا هر عنصر را درست کنید. مرحله پنجم و آخر ما به شما کمک می کند تا به همین ترتیب باقی بمانید.


مرحله پنجم: تعریف کنید

هدف

وقتی صحبت از حفظ یکپارچگی هویت برند شما می شود ، کیفیت و سازگاری اساسی هستند. با توجه به تعداد مکان هایی که آرم شما در آن زندگی می کند - و تعداد افرادی که ممکن است نیاز به استفاده از آن داشته باشند - تعیین مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل ها برای نحوه رفتار با آرم مهم است. logo و چگونه نباید


روند

برای شروع ، هر رهنمودی را در مورد اندازه ، رنگ ، طرح ، نحوه درمان ، موقعیت ، جهت و غیره آرم خود در نظر بگیرید.


چند سوال برای پرسیدن از خود:


آیا فقط پس زمینه های رنگی خاصی وجود دارد که باید آرم شما در برابر آنها قرار بگیرد؟

آیا می توان از لوگوی شما در بالای عکاسی استفاده کرد؟ اگر چنین است ، آیا می توانید رنگ آن را تغییر دهید تا به پاپ آن کمک کند؟

اگر علامت آرم ترکیبی دارید ، آیا می توان عناصر را در زمینه های خاصی جدا کرد؟

برای اطمینان از اینکه آرم شما تأثیر زیادی دارد ، نگران نباشید برخی از قوانین "هرگز" را برای جلوگیری از هرگونه تغییر یا تحریف آرم خود وارد کنید. در غیر این صورت ، با یک آرم رنگ تعطیلات در نامه ای رو به رو خواهید شد که برای تمام 10 هزار مشتری شما ارسال شده است.


قابل تحویل

این اغلب به عنوان یک راهنمای سبک نامیده می شود. راهنمای سبک می تواند به همان اندازه که شما نیاز دارید ساده یا جامع باشد. اخیراً ، تیم Sprout’s Design Systems یک وب سایت کامل ایجاد کرده است که به راهنمای سبک ما اختصاص داده شده است. این دانه ها Seeds نامیده می شود ، و همه مارک های تجاری ، دستورالعمل های نوشتاری و تصویری و همچنین تمام الگوها و اجزای سازنده طراحان محصول ما برای ساختن برنامه ما را در خود جای داده است.


اما برای تأمین استانداردهای نام تجاری خود نیازی به ایجاد یک وب سایت کاملاً جدید نیست. فقط مطمئن شوید که آنها به درستی به تیم های شما منتقل شده اند و به راحتی برای همه قابل دسترسی هستند. بیشتر طراحان pdf ایجاد می کنند و آن را در کتابخانه منابع داخلی شرکت یا سازمان خود به اشتراک می گذارند.


[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازاریابی دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]