8 بهترین روش برای طراحی یک صفحه تماس مفید

شنبه 12 تير 1400
10:33
میلاد

دستورالعمل یک وب سایت در سال 1995: یک صفحه خاکستری بگیرید ، یک شمارنده بازدید کننده اضافه کنید ، با خطوط افقی رنگین کمان بپاشید ، کارگر پشتیبانی سایت ساختمانی با انیمیشن ضعیف وارد کنید ، صفحه "تماس با ما" را اضافه کنید و صفحه کامل شده را به حلقه وب خود پیوند دهید.

سردرگم؟ یک خانه سرگرمی دیجیتال را تصور کنید که در آن رنگهای روشن ، چراغ های چشمک زن و کمیک سانس برای جلب توجه شما همزمان رقابت می کنند.


در سال 2016 ، طراحی ما مسطح است ، ما شمارنده بازدید کنندگان خود را مخفی می کنیم و انیمیشن را برای گیف هایی که در Slack chat به اشتراک می گذاریم ذخیره می کنیم. با این وجود صفحه "با ما تماس بگیرید" هنوز بخشی اساسی از ساختار هر وب سایت است. یک دلیل برای پشتیبانی سایت آن وجود دارد: یک صفحه تماس خوب طراحی شده افراد را به سمت پاسخ های مورد نیاز سوق می دهد و به آنها کمک می کند تا س theirالات خود را به طور موثرتری بپرسند و به طور قابل توجهی تجربه آنها را در سایت شما بهبود می بخشد.


اما چه چیزی یک صفحه تماس "به خوبی طراحی شده" را تشکیل می دهد و از کجا می دانید که آن را درست می کنید؟ برخی از آنها فقط آزمایش و خطا است ، همراه با تجزیه و تحلیل ابزارهایی مانند Crazy Egg که به شما امکان می دهد رفتار کاربر را در سایت خود تجسم کنید. اما بهترین روش هایی وجود دارد که توسط شرکت های موفق SaaS مورد بی اعتباری قرار می گیرد و به شما کمک می کند صفحه تماس خود را بهبود ببخشید. پس از بررسی 13 وب سایت شرکت SaaS ، 8 اصل طراحی را که یک صفحه تماس موثر ایجاد می کند ، شناسایی کردم.


به ابزارهای پشتیبانی مشتری Scout کمک کنید

Help Scout یک پلتفرم ارائه خدمات همه در یک مشتری است که به شما کمک می کند تا در تعادل همه چیزهایی که مشتریان برای شاد بودن نیاز دارند ، برقرار کنید.


مجانی امتحان کنید

به ابزارهای پشتیبانی مشتری Scout کمک پشتیبانی سایت کنید

1. به مشتریان در یافتن صفحه کمک کنید

اکثر شرکت های SaaS که بررسی کردم شامل گزینه های پشتیبانی مشتری (پایگاه کمک و دانش) در صفحه تماس با آنها و پیوند به صفحه تماس در هدر یا پاورقی است. در بین 13 برنامه تقسیم نسبتاً مساوی وجود دارد ، نیمی در هدر و نیمی در فوتر (با یک زوج که هر دو مکان را انتخاب می کنند). از کدامیک باید استفاده کنید؟ هدر اغلب از نظر بصری برجسته تر است ، اما مطالعات کاربردی نشان می دهد که بلوک های پیوند دهنده footer footer نیز به راحتی یافت می شوند (و مورد استفاده قرار می گیرند).


از زبان مشترک استفاده کنید


اگرچه نام صفحه تماس بین شرکت ها متفاوت پشتیبانی سایت است ، این 3 اصطلاح پرکاربرد هستند:


"حمایت کردن"


HubSpot

کمپ باز

زاپیر

"کمک"


WordPress.com

به پیشاهنگی کمک کنید

"با ما تماس بگیرید"


سستی

مانیتور کمپین

Hootsuite

Squarespace با استفاده از "تماس با ما" و "راهنما و پشتیبانی" همه پایگاه ها را پوشش می دهد. Mixpanel مستقیماً صفحه پشتیبانی خود را پیوند می دهد ، اما آنها از "مستندات" به عنوان پیوند ناوبری استفاده می کنند.


Freshbooks و Salesforce هر دو یک شماره تلفن را به طور برجسته در ناوبری عنوان نشان می دهند و آن را به یک لینک قابل کلیک برای گزینه های تماس خود تبدیل می کنند. واضح است که آنها پشتیبانی تلفنی را به عنوان گزینه اصلی (تصمیم طراحی که بعداً در این لیست پوشش خواهم داد) قرار می دهند.


به شرطی که مکان یابی آنها را آسان پشتیبانی سایت کنید و عبارتی را انتخاب کنید که شباهت زیادی به لینکهای دیگر در ناوبری خود نداشته باشد ، هر یک از این اصطلاحات برای مشتریان قابل تشخیص خواهد بود. به عنوان مثال ، استفاده از هر دو "مخاطب" و "راهنما" برای صفحات مختلف ، نکته دیگری را در تصمیم گیری اضافه می کند که می تواند کسی را که برای پشتیبانی باید صحبت کند ناامید کند.


غذای آماده: مردم را مجبور نکنید تا صفحه تماس شما را شکار کنند - با یک مکان استاندارد بچسبید.


2. تیم خدمات مشتری خود را انسانی کنید

مشتریانی که به دنبال کمک هستند اغلب استرس و ناامیدی دارند و وقتی فقط از طریق گپ های متنی یا ایمیل می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. برای آنها آسان است که احساس بی اهمیت بودن یا نادیده گرفتن کنند. من در کار خود نسخه هایی از "من می خواهم با یک شخص واقعی صحبت کنم نه یک ربات" را شنیده ام. از مشتریان بارها


تحقیقات نشان می دهد که مغز ما به خوبی تنظیم شده است تا چهره ها را تشخیص دهد ، و داشتن افراد دیگر در اطراف تمایل به ایجاد رفتارهای همکاری بیشتر دارد (حتی فقط یک پوستر یک چهره این اثر را دارد)


راهنما صفحه راهنما پیشاهنگی


صفحه راهنمای Campaign Monitor


به Scout ، Campaign Monitor و Zapier کمک کنید همه عکسهای عوامل پشتیبانی واقعی خود را در صفحات تماس خود دارند. Basecamp از پرتره های سرگرم کننده و مصور استفاده می کند. نشان دادن وجود انسان های واقعی در آن طرف صفحه ، روشی ساده برای اطمینان بیشتر مشتریان شما از کمک به آنها است ، که به نوبه خود باعث می شود در تعاملات با یکدیگر آرام و مودب باشند.


غذای آماده: از چهره های موجود در صفحه تماس خود برای بهبود تعاملات مشتری استفاده کنید.


3. صفحه را با شرایط وفق دهید

برای یک صفحه تماس یک طراحی کامل و منحصر به فرد وجود ندارد ، زیرا هر مشتری در مورد چیز دیگری به کمک نیاز دارد و اطلاعاتی که می خواهید به آنها بدهید می تواند با گذشت زمان تغییر کند. برای حل این مسئله ، چندین شرکت از صفحات تماس "سازگار" استفاده می کنند که درخواست های منحصر به فرد مشتری را برطرف می کنند.


صفحه تماس Zapier از بازدید کننده می خواهد با طبقه بندی مسئله خود شروع کند ، سپس با استفاده از این انتخاب یکی از چندین فرم مختلف را که جزئیات بیشتری را درخواست می کند ، نشان می دهد.


صفحه تماس Zapier


صفحه تماس Campaign Monitor مدل زمان بیشتری را دنبال می کند:


در هنگام قطع سرویس زنده ، یک هشدار برجسته در صفحه ظاهر می شود و افراد را برای اطلاعات بیشتر و به روزرسانی ها به صفحه وضعیت خود نشان می دهد.

بسته به زمان بازدید از صفحه ، نام و عکس اعضای تیم پشتیبانی مشتری را که در آن ساعت ها کار می کنند مشاهده خواهید کرد.

در آخر هفته ها (زمانی که میزان پشتیبانی سایت کمتر است) ، مشتریان می توانند انتخاب کنند

منبع


[ بازدید : 318 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازاریابی دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]