بهترین ریش تراش ها کدام مارک ها هستند؟

سه شنبه 14 مرداد 1399
21:31
میلاد

ریش تراش مناسب را برای شما پیدا کنید

وقتی شما به تمام گزینه های موجود نگاه می کنید ، می توان جهش را از تراشیدن کارتریج تا تراشیدن برقی به مراتب دلهره آور دانست. تعداد تیغه ها ، پیوست ها ، پایه های تمیز کردن ، مرطوب یا خشک ، بند ناف و شارژ کردن - همه روشی کمی متفاوت با اصلاح دارند و هر کس مدل و مدل مورد علاقه خود را دارد. اما این که آیا شما به دنبال یک ریش تراش برای طولانی مدت و یا پاشیدن شخصی مخصوص شخص هستید ، راهنمای ما می تواند به شما کمک کند در گزینه های موجود حرکت کنید.




پره های روتاری در مقابل فویل

تیغه های چرخشی سه تیغه مدور هستند که در بالای ریش تراش برقی قرار دارند. آنها با بلند کردن و برش سریع موها بر روی صورت و گردن کار می کنند و به راحتی با خطوط صورت سازگار می شوند تا یک تراش راحت انجام شود. با جابجایی تیغ های چرخان به صورت دایره ای ، به راحتی می توانید موهای خود را اصلاح کنید و به حالت خود تراشیده شده برگردید.





همه کاره و راحت

ریش تراش برقی AT899 / 06 ریش تراش برقی مردانه مرطوب و خشک Philips Series 3000 با پودر تریمر


اکنون خرید کنید

ریش تراش مورد علاقه ما: Philips Aquatouch AT899 / 06 دارای سرهای سه جهته است که به هر منحنی صورت و گردن شما تنظیم می شود. به علاوه ، 100 درصد ضد آب است.


جوانه های تیغه های چرخشی


· بهتر در اطراف منحنی های صورت کار کنید


· برای پوست های حساس بهتر است


· ساکت تر از تیغه های فویل


فویل ها تیغه هایی در پشت یک ورق نازک از فلز سوراخ دار هستند که به سرعت و جلو حرکت می کنند تا اجازه دهند که تیغه ها مو را بر روی پوست برش دهند. فویل ها نسبت به تیغه های چرخشی تراش نزدیک تری می دهند ، اما در برخورد با منحنی های صورت خوب نیستند. برای جلوگیری از ایجاد تیغه های پوستی ، باید از فویل ها در حرکات رو به بالا و پایین یا پایین به طرف استفاده کرد.


جوانه های تیغه های فویل


اصلاح بیشتری ببخشید


· برای شکل دهی دقیق بهتر


· عالی برای اصلاح روزانه





استاندارد طلا

ریش تراشنده فویل برقی مردانه Braun Series 9 9299s با برقی پاپ آپ و مسافرتی


اکنون خرید کنید

ریش تراش مورد علاقه ما: Braun Series 9 9299s به رنگ طلایی می آید تا استاندارد را تنظیم کند. این تیغ ​​فویل نزدیکی بی نظیری را ارائه می دهد و می توان از آن مرطوب یا خشک استفاده کرد.




خشک در مقابل مرطوب

اصلاح مو در مورد اصلاح در دوش نیست. اگرچه برخی از ریش تراش ضد آب هستند. این نیاز است که قبل از روشن کردن ریش تراش صورت خود را با ژل یا فوم اصلاح کنید. این می تواند برای افرادی که پوست حساس دارند مفید باشد ، زیرا سدی بین تیغ ​​ها و صورت ایجاد می کند. با این حال ، این همچنین می تواند به این معنی باشد که ریش تراش ها بیشتر به تمیز کردن نیاز دارند یا سریعتر گرفتگی دارند.





یک اصلاح نزدیک مرطوب یا خشک

پاناسونیک ES-RT37 3 تیغه برقی فویل مرطوب و خشک


اکنون خرید کنید

ریش تراش مرطوب مورد علاقه ما: Panasonic 3-Blade ES-RT37 دارای تیغه های بیشتری نسبت به معمول برای تیغ فویل است ، اما در کیفیت برش نشان می دهد. این تیغ ​​همچنین برای تهیه نظافت دقیق از تریمر بهره می برد.


"محصولی عالی که اصلاح و صافی می کند." - جک


تراشیدن خشک مشکل کمتری دارد. لازم نیست این کار را از طریق سینک یا حمام انجام دهید ، و می توان قبل از کار سریع و به راحتی انجام داد. ایده آل برای مردی که به جای یک روال صبحانه طولانی ، پنج دقیقه اضافی در رختخواب خود دارد.




باتری ها در مقابل قابل شارژ

این که آیا می خواهید ریش تراش بی سیم باشد یا قابل شارژ باشد ، بستگی به شما دارد. اگرچه سبک های قدیمی تر تراشنده که فقط وقتی به آنها وصل می شوند محبوبیت دارند ، اما مطابق با استانداردهای ایمنی امروزی نیستند. در عوض ، شما می توانید بعد از تراشیدن صبح یا عصر خود از باتری یا شارژ کردن تیغ ​​خود از شبکه استفاده کنید.


باتری ها برای کسانی که زیاد مسافرت می کنند بسیار عالی هستند - آنها کوچک ، سبک و قابل حمل هستند و به اندازه کافی قابل حمل هستند تا از A گرفته شود. تنها خطر وجود دارد که تنها نیمی از صورت شما تراشیده شده است. به یاد داشته باشید که باتری های تازه می توانند به طولانی شدن عمر ریش تراش شما کمک کنند اما این یک راه حل طولانی مدت برای خرید یک گزینه قابل شارژ در صورت اصلاح هر روزه است.





شارژ سریع و بروید

سری فیلیپس 9000 S9211 / 12


اکنون خرید کنید

تیغ های قابل شارژ موتور معمولاً مدل های محکم تر هستند و به معنای استفاده مکرر در منزل هستند و می توانید انتظار داشته باشید که مدت طولانی آنها دوام بیاورد. شما قادر به استفاده از ریش تراش هنگام شارژ کردن نیستید ، بنابراین تعداد زیادی مدل مانند Philips Series 9000 S9211 / 12 دارای یک حالت شارژ سریع پنج دقیقه ای هستند که می توانند قدرت کافی برای اصلاح کامل را به شما دهند.





فناوری پیشرفته

تراشنده برقی سری 9 9290cc Braun با سیستم پاک و شارژ


اکنون خرید کنید

به دنبال چشمه زدن هستید؟ قدرت را انتخاب کنید. Braun Series 9 9290cc پس از یک چرخه شارژ ، 23 اصلاح را به شما می دهد. نه تنها سری Braun Series 9 9290cc بهترین نقره ای به نظر می رسد ، بلکه درگاه شارژ بی نظیر آن به شما امکان می دهد تا در همان زمان خود تمیز شود. این بدان معناست که هر بار که از تیغ کاملاً شارژ و تمیز استفاده می کنید.




پیوست و غلاف تمیز کردن

استفاده از ریش تراش روزانه بدان معنی است که اگر می خواهید آن را به خوبی ادامه دهد ، اغلب باید آن را تمیز کنید.


قبل از تمیز کردن ، مدل خود را از شارژر اصلی جدا کنید یا باتری ها را از آن خارج کنید و بررسی کنید که خاموش است. در مرحله بعدی ، هرگونه مو و خاک آلوده را پاک کنید. اکثر مدل ها دارای سر هستند که خاموش می شود ، و این جایی است که کاشته ها پس از تراشیدن صورت شما جمع می شوند. پاک کردن آن

این بدان معنی است که ریش تراش شما بهتر عمل می کند ، موتور آن بیش از حد گرم نمی شود و تیغه ها به همان سرعت بلندی نخواهند داشت.


هرگونه خاکی را از جیب موهای ریش تراش برداشته و در صورت امکان تیغ ​​ها را از هم جدا کنید. هیچ وقت خاک خود را از روی ظروف ظریف یک تیغ فویل جدا نکنید ، زیرا این امر می تواند بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. با این حال ، شستشوی پره ها با برس و صابون دست خوب است.


می توانید سه تیغه دوار را از یک مدل چرخشی بیرون آورده و مسواک زدن ، شستشو و تمیز کردن آنها را کمی دقیق تر به آنها بدهید. به یاد داشته باشید که اگر عناصر ریش تراش خود را خیس کردید ، مهم است قبل از قرار دادن ریش تراش ریش تراش همه هوا را خشک کنید.







ایده آل برای پوست های حساس

ریش تراش برقی مردانه مرطوب و خشک Philips Series 7000 S7710 / 26 با سیستم SmartClean و اصلاح دقیق


اکنون خرید کنید

شما باید هفته ای یکبار ریش تراش خود را تمیز کنید. با این حال ، شما می توانید مدل هایی مانند Philips Series 7000 S7710 / 26 را خریداری کنید که دارای یک غلاف تمیز کننده است. این بدان معنی است که بعد از تراشیدن روزانه ، تیغ شما برای شما تمیز می شود. هنوز هم نیاز به یک دفترچه تمیز یک بار در حالی است که می توانید بدون یک ماه یا دو ماه اجازه دهید آن را طی کنید.




محافظ ریش و پیوست ها

اگر ظاهری خاص از موهای صورت دارید و می خواهید که بتوانید آن را با ریش تراش جدید نگه دارید ، به دنبال مواردی باشید که همراه با پیوست های اضافه شده باشند.





اپراتور صاف

ریش تراش برقی S3580 / 06 فیلیپس سری 3000 مرطوب و خشک با اصلاح کننده Pop-up


اکنون خرید کنید

صاف کننده های پاپ آپ که با مدل هایی مانند Philips Series 3000 Wet & Dry Electric Shaver S3580 / 06 همراه هستند برای مجسمه سازی ظاهری دقیق مورد نظر شما مفید هستند ، همچنین باعث صرفه جویی در جلوگیری از ریش تراشیدن صبح خود ، پیدا کردن پیوست مناسب و کلیپ می شوند قبل از شروع دوباره


خرید ریش تراش مناسب یک رویکرد یک اندازه نیست. بعضی از افراد اصلاح یک دستمال مرطوب را با یک فویل ترجیح می دهند ، و برخی دیگر یک ریش تراش خشک با یک چرخان. اگر برای شخص دیگری خرید می کنید ، اطمینان حاصل کنید که قبلاً از چه مواردی استفاده می کند ، و آیا آماده تغییر هستند.

بست آی تی


[ بازدید : 413 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازاریابی دیجیتال است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]